Nyt taisi kyllä käydä niin, että eilen sekoitin kasvonpiirteiltään Petri Lindqvistiin HIFK-KalPa-pelissä.Onhan se selvää, että ammattituomarit viheltää eniten. Sehän oikeastaan on suurin syy, että heille voidaan maksaa riittävästi.
Jyväskylässä sitä on vaadittu 20 vuoden ajan. Kaikki muut paitsi kolme henkilöä haluaa sen hallin, mutta nämä kolme ovat sen rakentamista viivästyttäneet nyt useamman vuoden.Tässä ketjussa vaadimme Jyväskylään uutta hallia.
Niinpä, mieti, ei vieläkään tehtyä maalia, voi saatana sentäänOisko mitään vituttavampaa kuin jäädä kotona nollille… En usko.
Eli Boman ei tee riittävästi hommia. Laiska paska.Nyt taisi kyllä käydä niin, että eilen sekoitin kasvonpiirteiltään Petri Lindqvistiin HIFK-KalPa-pelissä.
Korkkasit hyvissä ajoin tänään?Voi vittu, just selvisin telkkarin ääreen ja siellä on pleksi paskana.
Pitääkö tästäkin syyttää sua?Voi vittu, just selvisin telkkarin ääreen ja siellä on pleksi paskana.
Hiukan väärä sanavalinta, ollaan voittoputkessa ja mä olen nyt pelit täysin selvinpäin.Korkkasit hyvissä ajoin tänään?
Hauskinta tässä on se, että JYPin huoltaja teki suurimman osan tuosta korjauksesta :DOispa Mansikka hallilla niin ois jo korjattu, nyt tuli joku nuori amatööri ilman työkaluja.
Miksi Teves et ammu maalia kohti yhtä lujaa?
En tiedä heittämällä, mutta raahautumalla toki.Pitätdyn edelleen kannassani, että JYP nousee tuolta heittämällä 6. joukkoon vielä. On kyllä vmäinen nippu keväällä voitettavaksi.
Sekunti ennen kirjoitustasi ajattelin juuri samaa :DDDJaa, tuollahan on Scooter kaukalonlaitareportterina.
Et ny vaan häpäsis ittees.Täytyy taas itse mennä kentälle niin saadaan maali…
Mitäs väliä tällä nyt enää on?Et ny vaan häpäsis ittees.
Totta. Toimenpide on jo suoritettu.Mitäs väliä tällä nyt enää on?