To 27.10.2022 JYP - Pelicans

  • 13 568
  • 515

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olipa vauhdikas erä. Mielenkiinnolla odottaa Ekin haastattelua toisella erätauolla.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Ei vittu mene mistään.
 

Luolis

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, TuTo, Montreal Canadiens
Viihdyttävää kiekkoa näin neutraalin katsojan silmään. Mukava nähdä myös että tuomarit uskaltavat viheltää jäähyjä!
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
No tuon jäähyn olisi voinut viheltää toisellekkin joukkueelle

Tuollaiset vain tuomari mielellään ottaa jos viivatanssi pakottaa puolustavan pelaajan vähänkään rikkomaan. Tuosta kun voisi karata vastustaja helposti.

Olisin viheltänyt itse molemmille.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Hyvä erä, mutta noista paikoista olisi pitänyt tehdä vähintään yksi mieluiten pari.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuollaiset vain tuomari mielellään ottaa jos viivatanssi pakottaa puolustavan pelaajan vähänkään rikkomaan. Tuosta kun voisi karata vastustaja helposti.

Olisin viheltänyt itse molemmille.
Molemmille? Jos sä viheltäisit tollasen molemmille, niin mä vihellän sut jäähylle miettimään, että miksi ihmeessä.

Ei tuosta olisi pitänyt viheltää kummallekaan.
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tässä minusta molemmat joukkueet omalla aktiivisuudella ja prässillä aiheuttaa virheitä toisilleen myös.
Juuri näin. Pelsu on ollut vahva tuossa, joten kyllä peliin kuuluu myös ne jaksot, että Pelsu painostaa ja JYP puolustaa. Hyvin on JYP puolustanut tähän asti ja onhan JYPilläkin ollut hetkensä ja paikkansa.
 

Vexe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Jälleen pelicansin peli näyttää karmealta räpiköinniltä. Todella huolimattomia syöttöjä ja syötön vastaanottoja. Ei tosin kauheasti eroa muutamasta aikaisemmasta pelistä, joista voitto on kuitenkin kairattu vaikka peli olisikin sekoilua.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös