Ei paikallaan oleva mies törmää mihinkään. Kyllä se oli Carson kun lanasi.
ota nyt ja lue mitä muuta olen kirjoittanut, ei oo paljoa vaadittu.
Serkku.Onko toi Roni Rukajärvi sukua Enni Rukajärvelle?
Tuollainen paska on helppo karsia pois. Pelikatkolla osoittaa epäkunnioitusta toista kohtaan. Sietääki lentää pihalle.Sääntökirjassa on räikeää päivittämisen varaa. Ei mene minun oikeudentajuun se, että jos joku "käyttäytyy epäurheilijamaisesti" niin toinen joukkue pääsee parhaimmillaan 5 minuutin ylivoimalle. Siinä ei yksinkertaisesti ole mitään järkeä.
Paineisti paitsiotilanteessa, eli tahallinen paitsio.Miksi aloitus meni Kärppien päätyyn?
Pakko olla tahallinen paitsio. Mitään muita vaihtoehtoja ei jäänyt jäljelle.
Loukkaantumiset alkaa näkymään pikkuhiljaa. Toivottavasti Makkonen ei ole pidempään sivussa. Kärki on sentään ilmeisesti lähellä pelikuntoa.Ässillä hyvää tsemppiä, mutta työkalupakista on työkalut käyneet vähiin... jostain pitäisi saada hyökkäykseen pari tekijämiestä (riippuen Makkosen saikun pituudesta) vaan budjetti on käytetty. Sportille riittää nyt vain nöyrä puolustaminen, jos ei tule Ässille tuuripomppua.
Ja aiheutetut vammat ovat varmaan likimain yhtä suuria ? ;)Säädytön ele on täysin itse aiheutettu. Polvitaklauksia saattaa tulla joskus vahingossakin.
Jep. Nopeassa pelissä sattuu ja tapahtuu tilanteita väkisinkin. Runkkausliike ei ole varsinaisesti mikään pelitilanne.Säädytön ele on täysin itse aiheutettu. Polvitaklauksia saattaa tulla joskus vahingossakin.
Joo, just noin sen täytyi olla. En vain nähnyt linjurilla kättä ylhäällä.Paineisti paitsiotilanteessa, eli tahallinen paitsio.
Tuollainen paska on helppo karsia pois. Pelikatkolla osoittaa epäkunnioitusta toista kohtaan. Sietääki lentää pihalle.
Kuinka monen sekunnin jälkeen se olisi ollut sinun sääntökirjan mukainen?
Haiskahtaa kyllä Pelicansin tasoitukselta ilman maalivahtia ja IFK:n jatkoaikavoitolta. Eli vitutus ja "ok"-fiilis kohta.Onnistuisikohan tänään HIFK:lta :
a) 1 maalin johdon säilyttäminen kolmannessa erässä
b) 3 pisteen voitto
En tiedä mitä tapahtui, mutta yleisesti ottaen, onko runkkaaminen tai runkkari jotenkin poikkeuksellista?Jep. Nopeassa pelissä sattuu ja tapahtuu tilanteita väkisinkin. Runkkausliike ei ole varsinaisesti mikään pelitilanne.