To 27.10.2016 Otteluseuranta (Liiga)

  • 51 904
  • 602

/dev/null

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Dumarit oli mun mielestä eri puolella kaukaloa. Joko Nupe tai paskansyöjä on kielinyt. Mitäköhän ne valitti?
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Vähän ihmetyttää, miksi osa porukasta on sitä mieltä ettei "rivo ele" ole kohtuullista olla 5+20. Pelaaja on vastuussa kasetistaan. Vahvempiluonteisille ja sivistyneemmille voidaan hyvin suoda tällainen kilpailuetu, että toisinaan jonkun heikkopään joukkue kärsii yksilön luonteen vuoksi. @palle

Sekin on selvää, että jos rankku olisi 2+10 niin osa pitäisi sitäkin "turhan kovana".
 
Viimeksi muokattu:

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Kärpät on täysin tyhjä arpa. Eivät saa kertakaikkiaan mitään aikaan.
 

RaikkA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässässäsäsä
Kuinka monta kertaa kaudessa näitä riskan vellihousuja alistetaan tuolla maalin edessä. Ihan sama mikä a-junnu vastassa, niin aina on itse niskalenkissä.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Pihlajamäki on ollut hyvä ilmestys, hämmentää ja taklaa.
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
F.Riskan kaksi aivosolua törmäsivät ja luolamiesvaistot heräsivät. Yritti väkisinmaata Pihlajamäen. Pojan onneksi meni yritys reisille.
 

H P K

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Eikös Marjamäki sanonut studiossa että joku oli saanut lisäpelejäkin kyseisistä merkeistä. Ja tuosta Sportin Salon taklauksesta varmasti tulee jatkotutkintaan
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mikkelissä aikamoista painia, Jukurit istuu johdon päällä ja Tapparalla nilkoissa lyijyä. Molemmat roikkuvat, painivat ja estävät ihan surutta
 

WPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK , Chicago Blackhawks, Leeds United
Ennemmin kannattais uudelleenarvioida onko ihan pakko näyttää semmosia liikkeitä kun kerta tietää että siitä kakkua tulee.
Niin, molempia arvointeja tosiaan kannattaisi tehdä. Toimitaan nykysääntöjen mukaan, mutta myös vaikutetaan sellaisiin säännöksiin, joissa liioitellaan rangaistuksen vakavuudessa.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Miksi aloitus meni Kärppien päätyyn?

Pakko olla tahallinen paitsio. Mitään muita vaihtoehtoja ei jäänyt jäljelle.
 

BussiKUSKI

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport ennen Tomek Valtosta ja heti sen jälkeen
Vaasassa varmasti hymyiltäisiin jos tilanne olisi mennyt päinvastoin, ja oma kultapotta telakalle... Ne värilasit.

ota nyt ja lue mitä muuta olen kirjoittanut, ei oo paljoa vaadittu.
 

palle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, HIFK
Sääntökirjassa on räikeää päivittämisen varaa. Ei mene minun oikeudentajuun se, että jos joku "käyttäytyy epäurheilijamaisesti" niin toinen joukkue pääsee parhaimmillaan 5 minuutin ylivoimalle. Siinä ei yksinkertaisesti ole mitään järkeä.
 

Borre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Vaikeaa peliä osasi odottaa, mutta ei nyt nollille jäämistä kuitenkaan. Tappara pyörii tyhjällä jäällä eikä keskelle ole tarpeeksi menijöitä. Vielä on aikaa edes yksi tehdä, mutta pahalta näyttää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös