To 26.5.2022 Otteluseuranta (13. kisapäivä)

  • 89 707
  • 1 889

Laitela

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa ja sen vaarallinen YV, Bratislavan taika
Ruotsin kyntäminen ei mua haittaa, koska olen ilkeä ihminen.
Minua jäi vain aika syvästi vituttamaan se ruotsalaisten ylimielisyys. Oliko ne 2013 kisat, kun Nicklas Bäckström lesosi, että "toisin kuin suomalaisilla (junteilla), meillä Ruotsissa tää voittaminen ei oo mikään Hornettien ylilennon arvoinen juttu". Ja sitten kuitenkin ne Gripenit lensi Tukholmassa.

Jotenkin sen jälkeen karisi Ruotsin symppaaminen urheilussa. Toki jos Venäjä oli vastassa, niin silloin ehdottomasti Ruotsille. Ei sillä, että minulla olisi mitään Ruotsia vastaan noin yleisesti (hyvä ja ystävällinen naapuri), mutta urheilussa heidän fanittamisensa on monesti hyvin vaikeaa.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Ruotsihan voisi taktikoida ensi viikon torstaina ja hävitä tahallaan niin välttää viikonlopun back to back pelit, kun ne noin itkettää.

Ruotsihan toteutti täydellisesti viime sunnuntaina luomaa taktiikkaani.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Minua jäi vain aika syvästi vituttamaan se ruotsalaisten ylimielisyys. Oliko ne 2013 kisat, kun Nicklas Bäckström lesosi, että "toisin kuin suomalaisilla (junteilla), meillä Ruotsissa tää voittaminen ei oo mikään Hornettien ylilennon arvoinen juttu". Ja sitten kuitenkin ne Gripenit lensi Tukholmassa.

Jotenkin sen jälkeen karisi Ruotsin symppaaminen urheilussa. Toki jos Venäjä oli vastassa, niin silloin ehdottomasti Ruotsille. Ei sillä, että minulla olisi mitään Ruotsia vastaan noin yleisesti (hyvä ja ystävällinen naapuri), mutta urheilussa heidän fanittamisensa on monesti hyvin vaikeaa.
Toki myös niin katkeria tappioita on Ruotsille tullut. Ja kaiken maailman valmiiksi tilatut kultaiset kypärät yms ylimielisyyttä.
 
Mielestäni Dahlin on silti turnauksen paras puolustaja, vaikka häntä tykätään kateuksissaan Suomessa haukkuakkin!

Dahlin 8ott, 2+5=7
Chabot 8ott, 0+3=3
Heiskanen 3ott, 0+2=2
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Ok. Tämä tieto on mennyt itseltä sitten ohi silmien.

Eiköhän tämä tappio sitten Ruotsissa selitetä siten, että Garpenlövillä ei enää riittänyt kipinää riittävästi viedä Ruotsia vielä kerran mitaleille, kun pesti loppuu joka tapauksessa näihin kisoihin.

Puheet ennen kisoja (ruotsin HFB-osastolla) oli että "worst swedish coach of all-time".

Ja ei tästä sulamisesta varmaan lisärispektiä tullut.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Mielestäni Dahlin on silti turnauksen paras puolustaja, vaikka häntä tykätään kateuksissaan Suomessa haukkuakkin!

Dahlin 8ott, 2+5=7
Chabot 8ott, 0+3=3
Heiskanen 3ott, 0+2=2

Ehkä paras pistepakki, mutta eihän tuo puolustaa osaa. Hyvä neljäs hyökkääjä se on.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ruudut ja Ässien sylkykupit.
Katselin äsken tallenteelta ottelun viimeiset 5min. Ei mulle vaan särähtänyt Saukkosen paskuus mitenkään. Ihan ok selostus. Ei mitenkään ole suosikkiselostajani, mutten ymmärrä tätä jatkuvaa sadatteluakaan.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: aave

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Mielestäni Dahlin on silti turnauksen paras puolustaja, vaikka häntä tykätään kateuksissaan Suomessa haukkuakkin!

Dahlin 8ott, 2+5=7
Chabot 8ott, 0+3=3
Heiskanen 3ott, 0+2=2
Nää sun analyysit on kyllä hyvin usein aika perseestä, lajista riippumatta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös