Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
"Terveisiä Matti "Mölli" Keinoselle sinne Rauman suunnalle"
Ei mahda terveiset enää tavoittaa.
Ei mahda terveiset enää tavoittaa.
Tarkoitukseni oli listata muutamia NHL:n eliittipuolustajia. Ilman muuta Lehtonen kuuluu turnauksen All-stars kentälliseen, kun sellainen kisojen jälkeen julkistetaan.Muuten en ota kantaa, mutta miksi tuohon on valittu Suomelta Heiskanen eikä esimerkiksi Mikko Lehtonen 2+6=8?
Edit. @Ötökkä ehti ensin.
Tarkoitukseni oli listata muutamia NHL:n eliittipuolustajia. Ilman muuta Lehtonen kuuluu turnauksen All-stars kentälliseen, kun sellainen kisojen jälkeen julkistetaan.
Aki Ankan serkku.Kuka on Aku Hintsa?
Mitä nyt vaan henkilökohtaisesti ratkaisi tänään Ruotsin putoamisen. Muutama minsa ennen pelin loppua ilman mitään painetta peruutteli omalle alueelle ja siitä kiekko katsomoon. Tämän jäähyn aikana Kanada sitten teki tuon 2-3 kavennuksen. Näytti poika vähä änärimiehen mallia :DMielestäni Dahlin on silti turnauksen paras puolustaja, vaikka häntä tykätään kateuksissaan Suomessa haukkuakkin!
Dahlin 8ott, 2+5=7
Chabot 8ott, 0+3=3
Heiskanen 3ott, 0+2=2
Moi mä olen Individual ja mä olen kateellinen Rasmus-nallelle.
Miksi muutit suosikkijoukkueen Ruotsista Slovakiaksi?Tarkoitukseni oli listata muutamia NHL:n eliittipuolustajia. Ilman muuta Lehtonen kuuluu turnauksen All-stars kentälliseen, kun sellainen kisojen jälkeen julkistetaan.
Ja Ruotsissa hehkutettin miten hienoa on saada Kanada vastaan. Ei ihan kuitenkaan lähtenyt.Kanada on näköjään taas Kanada. Vedellään aivan vihkoon alkusarja, hävitään Tanskalle, vähän puolivälierissäkin neppaillaan, mutta sitten kun kysytään, että olisiko halukkaita jatkoonmenijöitä, niin oho, kukas se sieltä taas meneekään eteenpäin.
Kyllähän 2011 parhaaksi veskaksi valittiin Ruotsin veska.Mitä nyt vaan henkilökohtaisesti ratkaisi tänään Ruotsin putoamisen. Muutama minsa ennen pelin loppua ilman mitään painetta peruutteli omalle alueelle ja siitä kiekko katsomoon. Tämän jäähyn aikana Kanada sitten teki tuon 2-3 kavennuksen. Näytti poika vähä änärimiehen mallia :D
Kanadassa on sisäistetty parhaiten, ettei peliä ole hävitty eikä voitettu ennen kuin summeri soi ja että tärkeät pelit pelataan eri tavalla kuin hällä väliä -matsit. Hienoa katsoa, miten he usein löytävät jonkin tavan voittaa.Kanada on näköjään taas Kanada. Vedellään aivan vihkoon alkusarja, hävitään Tanskalle, vähän puolivälierissäkin neppaillaan, mutta sitten kun kysytään, että olisiko halukkaita jatkoonmenijöitä, niin oho, kukas se sieltä taas meneekään eteenpäin.
Olkiukko päästää maalin.Mikähän voisi Suomella mennä tänään pieleen vahingonilon vuoksi...
Sami Kapanen " Mikään ei muutu"!!
"Älä herätä mua unesta"
Tuo vain soimaan Ruotsin pelaajille ja tietty heidän ymmärtämällä tekstityksellä. Eli sulavalla.
Mikähän voisi Suomella mennä tänään pieleen vahingonilon vuoksi...