To 26.5.2022 Otteluseuranta (13. kisapäivä)

  • 85 665
  • 1 889

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kanada on niin paska ettei tuota peliä viitsi edes katsoa. Ihan hupiukkoja, ei mitään järkeä touhussa.
 

K.A.H

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Saukkonen selostaa ihan hyvin siihen nähden, ettei alkujaan ole ollut edes mikään selostaja. Itse en ainakaan pystyisi läheskään samaan tasoon. Hieno pitkä ura miehellä, vaikkei paras selostaja olekaan.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Saukkonen selostaa ihan hyvin siihen nähden, ettei alkujaan ole ollut edes mikään selostaja. Itse en ainakaan pystyisi läheskään samaan tasoon. Hieno pitkä ura miehellä, vaikkei paras selostaja olekaan.

Koskahan on aika ottaa nahkamikrofoni käteen?

Eikös tuonkin läpän ole joskus heittänyt.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Itellä menee toi "Pastrnjjak" yli jonkun verran.

Tää Alkion suusta. Ja Mertaranta käyttää.
 

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Saukkonen selostaa ihan hyvin siihen nähden, ettei alkujaan ole ollut edes mikään selostaja. Itse en ainakaan pystyisi läheskään samaan tasoon. Hieno pitkä ura miehellä, vaikkei paras selostaja olekaan.

Sehän onkin hyvä mittari jos itse ei pystyisi. Hieno pitkä ura? Ura on pitkä mutta sen hienous ei kyllä asiakkaalle näy.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Ensin hakataan 2 viikkoa alkusarjaa ja nyt kun itsekin alkaa innostua pikkuhiljaa niin mielenkiintoisessa Ruotsi-Kanada kuolemanpelissä ei minkäänlaista studiota?

Mitä helvettiä?

Lasse ja Kapanen keskittyy jo Suomen peliin.
 

K.A.H

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Sehän onkin hyvä mittari jos itse ei pystyisi. Hieno pitkä ura? Ura on pitkä mutta sen hienous ei kyllä asiakkaalle näy.
Noh, minusta Saukkonen on hoitanut leiviskänsä ihan hyvin. Ei ole koskaan ollut mitenkään ärsyttävä toimittajana, vaikkei selostus vahvuus olekaan. Mutta se on minun mielipide.
 

Salming

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Vegas Golden Knights
Cervenka naulasi alkulämmittelyssä oikealta b-pisteeltä neljä viidestä one-timerista yläriman alle tyhjään maaliin Krejcin poikkisyötöistä. Eipä ihme, että myös pelissä laukaus suoraan syötöstä oli mallikas 2-0 osumassa. Noin muutoin on sanottava, että onhan tuo Tsekin ykkösylivoima älyttömän hyvä.
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Saukkonen selostaa ihan hyvin siihen nähden, ettei alkujaan ole ollut edes mikään selostaja. Itse en ainakaan pystyisi läheskään samaan tasoon. Hieno pitkä ura miehellä, vaikkei paras selostaja olekaan.
Enpä nyt tiedä onko se niin hienoa olla niin huono, että työnantaja käyttää sinua maksukorttivalttina ja rangaistuksena rahvaille ilmaiskatsojille vuodesta toiseen.
 

Eelie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, HJK, S.S Lazio
Kertokaapa enemmän NHL:ää seuraavat. Onko tuo Dahlin tosiaan noin huono puolustamaan? Tehoja tekee näköjään hyvin, mutta puolustaminen käsittämättömän heikkoa.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Kärpät vs Jukurit
  • 2.20
  • 3.80
  • 2.92
Pelicans vs HIFK
  • 1.86
  • 3.80
  • 3.80
Tappara vs TPS
  • 1.76
  • 4.10
  • 4.00
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös