knttrtknkn1
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP
Kanada on niin paska ettei tuota peliä viitsi edes katsoa. Ihan hupiukkoja, ei mitään järkeä touhussa.
- "Nylander on aivan parhaimmistoa NHL:ää myöten", no ei ole aivan parhaimmistoa
Onhan Jiricek lupaava, mutta että maailman paras jonain päivänä?
Vaikka onkin pitkä ura niin se ei tee siitä aina hienoaHieno pitkä ura miehellä,
Duboisista aikasemmin höpis?Meni vähän ohi, mutta sanoiko Saukkonen äsken, että Kanadan joukkueessa ei ole kummempia tähtiä, paitsi ehkä Maxime Comtois.
Saukkonen selostaa ihan hyvin siihen nähden, ettei alkujaan ole ollut edes mikään selostaja. Itse en ainakaan pystyisi läheskään samaan tasoon. Hieno pitkä ura miehellä, vaikkei paras selostaja olekaan.
Näytäppä sitten mallia ja tee paremmin. Ei Saukkonen huono ole urheilutoimittajana, selostajana tyydyttävä/välttävä.Vaikka onkin pitkä ura niin se ei tee siitä aina hienoa
Vai oliko niin, että korjasi sanomisiaan, ja antoi myöhemmin lisämaininnan Dupoisille. Mutta joka tapauksessa, vaikea ymmärtää logiikkaa. Jos Comtois on tähti, niin kuka tuossa joukkueessa sitten ei ole. Barzaleita, Chaboteja, Bathersoneita jne ei edes maininnut.Duboisista aikasemmin höpis?
Vahva eri. Mertaranta tietää pelistä sentään vähän paremmin, ja on energisempikin.Kerta kerrasta mielummin Saukkonen kuin Mertaranta.
Ei sillä että se mikään meriitti olisi.
Miksi? Olen ihan eri alalla.Näytäppä sitten mallia ja tee paremmin.
Ei, vaan huono. Pelinäkemys on pikkulapsen tasolla.selostajana tyydyttävä/välttävä
Saukkonen selostaa ihan hyvin siihen nähden, ettei alkujaan ole ollut edes mikään selostaja. Itse en ainakaan pystyisi läheskään samaan tasoon. Hieno pitkä ura miehellä, vaikkei paras selostaja olekaan.
Ensin hakataan 2 viikkoa alkusarjaa ja nyt kun itsekin alkaa innostua pikkuhiljaa niin mielenkiintoisessa Ruotsi-Kanada kuolemanpelissä ei minkäänlaista studiota?
Mitä helvettiä?
Noh, minusta Saukkonen on hoitanut leiviskänsä ihan hyvin. Ei ole koskaan ollut mitenkään ärsyttävä toimittajana, vaikkei selostus vahvuus olekaan. Mutta se on minun mielipide.Sehän onkin hyvä mittari jos itse ei pystyisi. Hieno pitkä ura? Ura on pitkä mutta sen hienous ei kyllä asiakkaalle näy.
Enpä nyt tiedä onko se niin hienoa olla niin huono, että työnantaja käyttää sinua maksukorttivalttina ja rangaistuksena rahvaille ilmaiskatsojille vuodesta toiseen.Saukkonen selostaa ihan hyvin siihen nähden, ettei alkujaan ole ollut edes mikään selostaja. Itse en ainakaan pystyisi läheskään samaan tasoon. Hieno pitkä ura miehellä, vaikkei paras selostaja olekaan.
Saksan puolella pelaavasta pakista puhui.