Miten USA määräytyy vastustajaksi? Ihan tosissani siis kysyn. Olin siinä uskossa että Kanada.
Rankingsijoitukset
Miten USA määräytyy vastustajaksi? Ihan tosissani siis kysyn. Olin siinä uskossa että Kanada.
Sattu just tilaus loppumaan pari päivää sitten. No ehkä pärjään ilmankin.
Varma mitali Jaloselle4 parhaan joukkueen valmentajista 50 % on Jalonen.
Voisiko joku vielä kertoa millä perusteella Yhdysvallat on Suomen välierävastustaja?
Mulla sama, paitsi että pelasin hyökiä. Oppia tarttuu kyllä silti. Voi olla että johtuu silti enemmän siitä, että ollaan molemmat oltu varjomodeja. Kaikki ei.Marjamäki on loistava. Tässä tämmönen entinen vasen pakkikin oppii lätkästä jotain.
Kerro ensin itse miksei Jalonen kelpaa NHL-valmentajaksi.Voisiko joku vielä kertoa millä perusteella Yhdysvallat on Suomen välierävastustaja?
Listalta unohtui Sebastian Ahot. Etunimeä myöten identtiset veljekset, joilla on eri kansalaisuus.Olisi varmasti ensimmäinen "suomalaisveljekset päävalmentajina finaalissa vastakkain" -tilanne. NHL:ssä noita veljespareja/-kolmikkoja pelaajien puolelta on sitten nähty useampiakin, mm. Ruudut (Christian, Jarkko ja Tuomo), Koivut (Saku ja Mikko), Timoset (Kimmo ja Jussi) ja Jokiset (Olli ja Jussi), mutta nuo eivät muistaakseni ole finaalissa toisiaan kohdanneet.
Suomi ollut tämän ranking-systeemin aikana 3 kertaa arvokisafinaalissa viimeisen kolmen vuoden aikana, mutta silti kys. systeemi edelleen joillekin täysin vieras? Ei se nyt niin monimutkainen ole. Eri asia sitten, jos joku on ollut monta vuotta syväjäädytettynä...Voisiko joku vielä kertoa millä perusteella Yhdysvallat on Suomen välierävastustaja?
Mutta nyt hän on epäitsekäs kansallissankari.Vastarannankiiskeilen sen verran, että väitän Mörön jättäneen hatun tekemättä itsekkäistä syistä. Hän on sen Mörkö-hypen nähnyt ja ei halunnut heittää lisää bensaa liekkeihin hatullisella.
Voisiko joku vielä kertoa millä perusteella Yhdysvallat on Suomen välierävastustaja?
Hys. Tällaisia saa sanoa ääneen vasta välierän jälkeen.Yhdysvallat ei ole muuten koskaan voittanut välieräpeliä MM-kisoissa. Hämmentävä tilasto, mutta näin se on.
Kiitos viestistä! Miksi vasta nyt tulit? Oletko glory hunter?Muut oli kukkuloita, Marjamäki.
Sittenhän lauantaina tehdään historiaa joka tapauksessa, kävi miten kävi.Yhdysvallat ei ole muuten koskaan voittanut välieräpeliä MM-kisoissa. Hämmentävä tilasto, mutta näin se on.
Olin pollena tulos viisastelemaan että "onhan ne saanut viimevuosina useammankin pronssin".Yhdysvallat ei ole muuten koskaan voittanut välieräpeliä MM-kisoissa. Hämmentävä tilasto, mutta näin se on.
Lisäksi ihan ensimmäinen suomalainen veljespari NHL:ssä. Nimittäin Kari ja Mikko. Eikä edes sukunimeltään Lehtonen, vaikka sellainen on sitten myöhemmin ollut.Olisi varmasti ensimmäinen "suomalaisveljekset päävalmentajina finaalissa vastakkain" -tilanne. NHL:ssä noita veljespareja/-kolmikkoja pelaajien puolelta on sitten nähty useampiakin, mm. Ruudut (Christian, Jarkko ja Tuomo), Koivut (Saku ja Mikko), Timoset (Kimmo ja Jussi) ja Jokiset (Olli ja Jussi), mutta nuo eivät muistaakseni ole finaalissa toisiaan kohdanneet.