Siellähän se kultalippis kimalteli juontajan päässä vaihtopenkillä.pest pleijers of iits tiim
Siellähän se kultalippis kimalteli juontajan päässä vaihtopenkillä.pest pleijers of iits tiim
Mä olin johonkin 13-vuotiaaksi asti. Lapsena aina ihmettelin, että miksi ihmeessä tuo faija oikein haukkuu LOISTAVAA MERTSIÄ?Olen ollut ikäni mertarannan fanipoika. Mutta pakko todeta että voi herranjumala tuo alkaa olemaan raskasta kuultavaa.
En ehkä itseäni fanipojaksi kutsuisi, mutta olen Mertsistä kuitenkin aina kovasti tykännyt. Mutta samaa mieltä, että nyt alkaa tosiaan olemaan raskasta. Hieno selostaja ollut, mutta nyt alkaa valitettavasti riittämään. Yleisurheilussa kyllä edelleen hyvä.Olen ollut ikäni mertarannan fanipoika. Mutta pakko todeta että voi herranjumala tuo alkaa olemaan raskasta kuultavaa.
Suomi - USA pelataan jo 1420.Ai että, mulla on yks hyvä suomessa asuva jenkkifrendi ja toi matsi on lauantai-iltana.
Se ei oo juuri välittänyt näistä MM-peleistä, mutta tällä kertaa vaihtoehtoja ei ole. Tulee olemaan Valtaisaa Ryöpytystä(tm). Ns. Möröcle on Ice.
Oli siinä slovakki välissä, toisella puolella ei ollut.
Älkää nyt viittikö, sinisen jälkeen olis ollu paikka niitata jo...Olihan siinä Slovakian alin pelaaja vetolinjalla. Joukkue ensin, ajatteli Anttila.
Olen ollut ikäni mertarannan fanipoika. Mutta pakko todeta että voi herranjumala tuo alkaa olemaan raskasta kuultavaa.
Mites Norjalla on nää kisat menny?Upea voitto!
USA on ilmainen herkkupala matkalla finaaliin! Kultajuna puksuttaa, eikä sitä pysäytä mikään! Anttilalta mahtava peli, juuri oikeaan paikkaan!
Leijonat!
Miten USA määräytyy vastustajaksi? Ihan tosissani siis kysyn. Olin siinä uskossa että Kanada.
Suomi jäljellä olevista rank 1, Usa 4. Ja nämä siis alkulohkojen perusteella.Miten USA määräytyy vastustajaksi? Ihan tosissani siis kysyn. Olin siinä uskossa että Kanada.
Menee ranking mukaanMiten USA määräytyy vastustajaksi? Ihan tosissani siis kysyn. Olin siinä uskossa että Kanada.
Kale jyrähti, että USA meille.Miten USA määräytyy vastustajaksi? Ihan tosissani siis kysyn. Olin siinä uskossa että Kanada.
Parit muodostuu alkusarjan rankignien perusteella. Paras vs huonoin. Suomi oli 2. ja Yhdysvallat 8. Joten sen takia Jenkit tulee vastaan.Miten USA määräytyy vastustajaksi? Ihan tosissani siis kysyn. Olin siinä uskossa että Kanada.
Ah, hyvä huomio.Suomi - USA pelataan jo 1420.
Alkulohkoista muotoutui ranking taulukko minkä mukaan vastustajat tulee. Suomi oli ranking 2 eli korkein nyt kun Sveitsi tippui joten saa ns. Helpomman vastustajan koska Tsekki oli usan edellä.Miten USA määräytyy vastustajaksi? Ihan tosissani siis kysyn. Olin siinä uskossa että Kanada.
Olen vähän eri mieltä. Ainakin Jukka Marttila, Kai Rautio, Sakari Lindfors, Pekka Saravo, Sakari Manninen, Mika Nieminen ja Tommi Pohja ovat huonompia.Oliko se Tommi Seppälä joka sanoi Anttilan olevan kaikkien aikojen huonoin maajoukkuepelaaja?