To 26.5.2022 Otteluseuranta (13. kisapäivä)

  • 86 278
  • 1 889

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
GKS Tychy #92, Savinainen ja Ässien sylkykupit
Miten USA määräytyy vastustajaksi? Ihan tosissani siis kysyn. Olin siinä uskossa että Kanada.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Oliko se Tommi Seppälä joka sanoi Anttilan olevan kaikkien aikojen huonoin maajoukkuepelaaja?
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Saa olla sillä koutsilla aika isot cojonesit siinä vaiheessa kun tulee se hetki, kun Anttila jää joukkueesta ulos. :D
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Nelonen pelaa nolla nollaa vastustajan ykköstä vastaan ja voittaa pelin 3-0. Ihan ok suoritus.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ketä vastaan Ruotsi muuten pelaa?

HAHAHAHAHAHHAHAHAAA!!!!! MENKÄÄ TERAPIAAN TAAS!!! HANNU HANHILTA ON KATKOTTU SIIVET!!!

..entäs Venäjä?

HAHAHAHHAHAHAHAHAHAAHAA!!! SOITTAKAA PUTINILLE JA KYSYKÄÄ!!! OVECHKINILTÄ VOITTE KYSYY NUMEROO!!!

..Pakistan?

AAHHHAHAHAHAHAAA ONKO KUKAAN PAKISTANILAINEN KOSKAAN EDES KUULLUT JÄÄKIEKOSTA!
 

JKyykka

Jäsen
Olen ollut ikäni mertarannan fanipoika. Mutta pakko todeta että voi herranjumala tuo alkaa olemaan raskasta kuultavaa.
En ehkä itseäni fanipojaksi kutsuisi, mutta olen Mertsistä kuitenkin aina kovasti tykännyt. Mutta samaa mieltä, että nyt alkaa tosiaan olemaan raskasta. Hieno selostaja ollut, mutta nyt alkaa valitettavasti riittämään. Yleisurheilussa kyllä edelleen hyvä.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste

Liitteet

  • Screenshot_2022-05-26-22-40-05-43_0b2fce7a16bf2b728d6ffa28c8d60efb.jpg
    Screenshot_2022-05-26-22-40-05-43_0b2fce7a16bf2b728d6ffa28c8d60efb.jpg
    644,9 KB · kertaa luettu: 180

tjj67

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Liverpool
Se on sitten lauantaina Suomi- USA part.2 klo14.20?
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Upea voitto!

USA on ilmainen herkkupala matkalla finaaliin! Kultajuna puksuttaa, eikä sitä pysäytä mikään! Anttilalta mahtava peli, juuri oikeaan paikkaan!

Leijonat!
Mites Norjalla on nää kisat menny?

HAAAHHAHAHAHAHAAA SIELLÄ NE SYÖ HUULIRASVAA JA ITKEE!!!
 

Soutukorva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Parasta ei saatu vielä pöytään, eikä tarvittukkaan. Heiskasellakin on varaa vielä kiristää. Antais palaa vaan. Tulikohan hieman sanomista ekan maalin edellä tapahtuneesta pupeloinnista?
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
3-0 USA:lle loistavan peliesityksen jälkeen. Maalipaikkojen tehokkuudessa on kuitenkin parannettavaa lauantain peliä ajattelen kun Team Finland asettuu vastaan.
 

Rekka Pinne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Vancouver Canucks
Miten USA määräytyy vastustajaksi? Ihan tosissani siis kysyn. Olin siinä uskossa että Kanada.
Parit muodostuu alkusarjan rankignien perusteella. Paras vs huonoin. Suomi oli 2. ja Yhdysvallat 8. Joten sen takia Jenkit tulee vastaan.
 

Korppari1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, HIFK
Miten USA määräytyy vastustajaksi? Ihan tosissani siis kysyn. Olin siinä uskossa että Kanada.
Alkulohkoista muotoutui ranking taulukko minkä mukaan vastustajat tulee. Suomi oli ranking 2 eli korkein nyt kun Sveitsi tippui joten saa ns. Helpomman vastustajan koska Tsekki oli usan edellä.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Tappara vs Pelicans
  • 1.92
  • 3.80
  • 3.60
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös