Kimanttia podcastissa puhui että olis viikonlopuksi tulossa, eli ei vielä.Onkohan muuten Kime jo pikku viineissään paikkalla?
Kimanttia podcastissa puhui että olis viikonlopuksi tulossa, eli ei vielä.Onkohan muuten Kime jo pikku viineissään paikkalla?
Italiasta puuttuu miellyttävällä tavalla lähiösiiderivalaat katukuvassa. Suomessa n.33%.Itse en täällä Italiassa peliä seuraa, muuta kuin tämän seurannan kautta. On täälläkin tullut melko veret ja muutkin paikat seisauttavia tapauksia vastaan. Vaadin italianattaria jääkiekkokatsomoihin!!!!
Ja Pakistan.Kyllä.
Myös Slovenia on upea paikka.
Hyvin kuuluu tänne keittiöön Philadelphiaan.Onkohan muuten Kime jo pikku viineissään paikkalla?
Itse katselen Espanjasta käsin joten heitäkin voisi katsomaan tunkea.Itse en täällä Italiassa peliä seuraa, muuta kuin tämän seurannan kautta. On täälläkin tullut melko veret ja muutkin paikat seisauttavia tapauksia vastaan. Vaadin italianattaria jääkiekkokatsomoihin!!!!
On.Onko Ukkometso jo soinut?
On. Toisessa erässä.Onko Ukkometso jo soinut?
Onko Ukkometso jo soinut?
Paniko joku Suskii?Nyt vasta tajusin, että tuolla ei ole cheerleadereitä ollenkaan. Ennenhän HIFK:n cheerleaderit olivat myös maajoukkueen mukana, mutta se toiminta loppui HIFK:n aloitteesta.
Kunnon junttidisko.Jes. Dirlandaa!
Tampere on uus Turku.
Mihin niitäkin tarvitaan, kun hallissa on Tami.Nyt vasta tajusin, että tuolla ei ole cheerleadereitä ollenkaan. Ennenhän HIFK:n cheerleaderit olivat myös maajoukkueen mukana, mutta se toiminta loppui HIFK:n aloitteesta.
Niin siinä taisi käydä, taas.Paniko joku Suskii?
Kiitos viestistäsi!Intia.