... ensinäkemältä.Ei Ois Mannisesta uskonut
Itse en täällä Italiassa peliä seuraa, muuta kuin tämän seurannan kautta. On täälläkin tullut melko veret ja muutkin paikat seisauttavia tapauksia vastaan. Vaadin italianattaria jääkiekkokatsomoihin!!!!Mä en tiedä mutta ei nappaa nuo suomitytyt katsomossa. Kyllä siellä Latvialaista yms pitäisi olla.
Sama täällä, 2012 olin 100% Slovakian kelkassa loppupeleissä kun olivat lähellä voittaa koko roskan. Slovakialla ei myöskään ole kauheasti sellaisia vittumaisia pelaajia jotka alkaisivat ärsyttämään tai päätyisivät liiemmin ihon alle.Kaunis maa, miellyttävä kansa, hyvä ruoka, sopivan kompakti koko, upeita historiallisia nähtävyyksiä ja Bratislava sopivan kokoinen eli ei liian suuri eikä liian pieni. En menetä yöuniani, jos Slovakia voittaisi tämän ottelun ja vieläpä finaalinkin.
Oli kyllä liian hyvässä kunnossa oululaiseksi.Joku oululainen ilman paitaa katsomossa
Kaunis maa, miellyttävä kansa, hyvä ruoka, sopivan kompakti koko, upeita historiallisia nähtävyyksiä ja Bratislava sopivan kokoinen eli ei liian suuri eikä liian pieni. En menetä yöuniani, jos Slovakia voittaisi tämän ottelun ja vieläpä finaalinkin.
Ne on Selänteen veneellä, vene on ajettu karille.Onkohan muuten Kime jo pikku viineissään paikkalla?
Onkohan muuten Kime jo pikku viineissään paikkalla?
Käsittääkseni pitäisi olla, ainakin Suomessa. Sunnuntainahan tuo taidetaan aateloida.Onkohan muuten Kime jo pikku viineissään paikkalla?
Siinä kyllä huomasi perus liigapakin ja änäripelaajan eron aika karusti. Ei mitään palaa ollut Grmanilla.Granny kyl suojas ku Jagr tai Rantanen