Jotain rajaa nyt, vaikka tappio harmittaakin...
Harmittaa helvetisti, mutta ei Jussia enää maalin kärppiä vastaan, voitot tälläkaudella kärpistä kuitenkiin tullut kun Italo on ollut maalissa.
Jotain rajaa nyt, vaikka tappio harmittaakin...
Odotin jo tuota Putin-kommentia otteluseurantaketjussa, mutta meni ainakin itseltäni ohi. Hetkeksi aikaa ehdin jo ilahtua ettette te lestat olekaan niin tyhmiä, mutta todistit minun olevan väärässä.Tuloksessa se huono puoli, että nyt videotuomari ei saa sellaista ansaitsemaansa möyhennystä kuin olisi käynyt Kärppien hävitessä. ONko se lahjottu Putinin öljymiljoonille, kun teillä niitä vanjoja sielä asuu niin paljon (ja fanittaa Saipaa?) Ihan ryssän touhua tuolllainen...
No nyt! Katsottiinko myö samaa peliä? Molempii sama. Junttila-Kemppainen-Donskoi on aivan ylivoimainen ketju tähän liigaan. Voisi ottaa koko troikan jellonapaitaan skoda-cuppiin. Laaksoselta en puolestani ole ikinä-koskaan nähnyt onnistunutta peliä. Ihan vitun onneton dumari.Tänään eivät saaneet meidän JJJ-ketjua pysäytettyä ja sehän maistuu! Tom Laaksonen voisi painua vaikka vittuun, käsittämätön tohelo, ja aina tuomaroidessaan nousee valokeilaan.
Mua on jotenkin kauheen paljon ruvennu kiinnostamaan että miten te siellä Oulussa näitä SaiPa-pelejä katotte? Onko nää vähän niinku MM-kisoissa joku Suomi-Itävalta alkusarjoissa? Niinku että vähän semmonen turha läpsyttely ennen tosipelejä, kiva katella että miten ne siellä pelailee ne meidän jampat jotain yhdentekeviä nobodyjä vastaan, voittohan sieltä tulee ja vaikkei tulisikaan jonkun asennevamman takia niin ei sillä nyt mitään merkitystä ole kun väkisin kuitenkin aina pääsee Suomi jatkopeleihin? Meneekö se jotenkin noin?
Tuosta Raun maalista toivoisin säännöistä perillä olevan tulkintaa että miten voi olla mahdollista jos molemmat tuomarit
levittää heti lavat hylkäyksen merkiksi niin tämän jälkeen asiaa lähdetään vielä viedeolta katsomaan.
Itse en saanut selvää että oliko korkea maila joten en siihen ota kantaa.
Täytyy sen 1,4 miljoonan eron rosterissa jotenkin näkyäkin. Tai sitten siellä Oulussa olisi tosi tumpeloita valkkuja. Mutta kaikkihan tietävät, että Latekin on eliittiä valtakunnan kiekossa. Niin ja noita Donskoita ja Kemppaisia ja Junttiloita vielä lisäksi. SaiPan Mankiset, Leivot ja Virkkuset ei ole ihan samalla tasolla.Itse katselen pelejä, kuin jotain alkusarjan Saksa-peliä; voittoa odotetaan aina ja materiaaliltaan ollaan kovempia. Tappio olisi tyrmistys, mutta varovainen pitää olla, kun on siellä kaverillakin muutama kova pelimies. Ja yksittäinen ottelu voi aina päättyä miten vain, jos kaverilla menee kaikki ja itellä ei mistään. Että semmosta.
Kiitoksia vastauksista, te saatanan lestat. Tuostahan se ylimielisyyskin tietysti kumpuaa, kyllä minäkin aina ylimielisesti katson niitä MM-alkusarjan Itävalta- ja Saksa-läpsyttelyjä. Hassua että ajattelette varmaan meidän keulimisista ja pilvilinnakuvitelmista samaa kuin itse kuvitellisin jotain ihan mehuissa olevia itävaltalaisia jotka kovasti hehkuttaa jenginsä mahdollisuuksia, on meillä se Setzinger kuitenkin hei aika kova äijä, ja Suomelta kun saisi ton Kontiola-Lehterä-kaksikon hermostumaan ja Hitler maalissa pelaa god modessa niin mehän on jumalauta voitettu noi vitun ylimieliset porot joita aina tuomarit suosii ja jotka on sitäpaitsi vittupäitä kaikki.
Tuosta Raun maalista toivoisin säännöistä perillä olevan tulkintaa että miten voi olla mahdollista jos molemmat tuomarit
levittää heti lavat hylkäyksen merkiksi niin tämän jälkeen asiaa lähdetään vielä viedeolta katsomaan.
Itse en saanut selvää että oliko korkea maila joten en siihen ota kantaa.
Mikä tuo mahatifojuttu muuten on? Tuota katsellessa kyllä taas kerran hävetti olla suomalainen, meni kyllä osastoon "junttimaisinta mitä tiedät". Noh, jokainen taaplaa tyylillään.
En asu Oulussa enkä ole lesta, joten siksi näkökulmani on vähän erilainen:Mua on jotenkin kauheen paljon ruvennu kiinnostamaan että miten te siellä Oulussa näitä SaiPa-pelejä katotte? Onko nää vähän niinku MM-kisoissa joku Suomi-Itävalta alkusarjoissa? Niinku että vähän semmonen turha läpsyttely ennen tosipelejä, kiva katella että miten ne siellä pelailee ne meidän jampat jotain yhdentekeviä nobodyjä vastaan, voittohan sieltä tulee ja vaikkei tulisikaan jonkun asennevamman takia niin ei sillä nyt mitään merkitystä ole kun väkisin kuitenkin aina pääsee Suomi jatkopeleihin? Meneekö se jotenkin noin?
Miten ihmeessä tämä trolli ei oo vielä pelikieltoa tänne saanut? :D
Mikä tuo mahatifojuttu muuten on? Tuota katsellessa kyllä taas kerran hävetti olla suomalainen, meni kyllä osastoon "junttimaisinta mitä tiedät". Noh, jokainen taaplaa tyylillään.
Kertokaas sitten tuomaritoiminnan asiantuntijat miten sen videotarkistuksen voi sössiä noin monumentaalisesti kuin se Donskoin ensimmäisessä maalissa sössittiin?
Käsimerkeillä ei ole käytännössä mitään merkitystä. Kun peli on katkaistu tilannetta saa "pohtia" uudelleen.
Päätuomari saa päättää videotarkistuksesta aina siihen saakka kunnes peli käynnistetään uudelleen. Joukkueella ei ole oikeutta pyytää videotarkastelua.
Tuomarit usein keskustelevat keskenään ennen kuin pyytävät tarkastelua.
Mitenkäs se videon tarkastaminen menee? Muistelen että ainakin joskus oli olemassa vain valmiiksi määritetyt kysymykset joita tuomari sai kysyä puhelimessa, ja videotuomari vastaili niihin lähinnä "kyllä" tai "ei". Sitä tässä siis mietin, että oliko Tomppa Laaksosella harkinnanvaraa maalien näissä hylkäämisissä ja hyväksymisissä, vai tuleeko päätös suoraan videotuomarin vastaukisen perusteella?