Joo, joo! Sellanen peli....
Hyvin painettiin päälle, eikä olisi ollut vääryys, vaikka lukemat olisivat päättyneet nurinpäinkin.
Aaro veti hirveellä munkilla maalilla. En tiedä vittu, mutta kyllä toi meni tänään vähän överiksi häntä kohtaan. Moni laskisi omaksi junnuksia kuitenkin, koska kuitenkin aika kauan pelasi meillä junnuissa ja edustuksessa. Kaikki alkoi siitä Kanki Kangasniemen ja hänen välisestä tuuppimisesta. Sen jälkeen hitsasi pikku hiljaa pääty sekä Aaro.
Kyllä mä vähän häntäkin ymmärrän. Eka koko peli aikusten Liigassa, koko ottelu huudeltu ja nälvitty ja voitto, joka on kova suoritus eka kertaa Liigassa maalilla. Kyllä sitä on siis myös peiliinkatsominen. Kyllähän häntä provosoitiin todella reippaasti. Tuo puolestaan pisti vituttamaan, koska kyseesä kuitenkin erittäin symppis maalivahti ja ainoastaan hyviä muistoja Aarosta. Lopussa RA pääsi kunnolla ihonalle ja varmaan sitten tuli hyvänolon tunne siitä, kun tajusi, että voittohan tästä tulee ja provosi takaisin. Olisi saanut jättää väliinkin, mutta näin nyt tänään. Olisi saanut kyllä pitkin peliä myös osa niistä huudoistakin jäädä väliin. Siellä tuli kuitenkin aika painokelvotontakin. Tottahan sitä sit tunteella vetävä kaveri siihen vastaa. Se siitä. Toivottavasti jää tämä tähän.
Itse ottelustan sen verran vielä, että Tale-Jolle nostivat taas uuden sentterin 10cm pidemmäksi, eli Henritiuksen. Aivan vitun jäätävä suoritus koko ketjulta.
Linjurit oli kyllä jatkuvasti unessa pillinsä kanssa. Tästä kärsimkumpikin joukkue.
Palolaa olen ennenkin kritisoinut. Vittu, että mies viittii hakata kaveria ranteille ja paljon. Aika paska jätkä sanon minä.
Muutoin hyvä matsi ja lopussa kunnolla tunnettakin.