Tässä perustelut, miksi Aaro tänään kyrpiinnyin totaalisesti sinuun. Ensinnäkin olet ollut Sporan mv:na monta vuotta, joten ennen peliä en huuda sulle muuta kuin yleisesti kaikille perinteisen "Tervetuloa helvettiin"-toivotuksen. a) Ekassa erässä vedit poikittaisella ylireagoiden punanuttua täysin turhaan, eikä pelaaja vastannut siihen, niin kuin ei nyt yleensäkään pelaaja veskaria kolhi. b) Toisessa erässä vedit upeimman "kuoleman joutsenen" maalillasi, mitä olen koskaan Kuparisaaressa maalivahdilta nähnyt. Tuloksena oli teidän 47:lle kaksiminuuttinen. c) Kaiken sun sähläilyn ja hermoilun jälkeen ilman sun ansiota teette 2-4 tyhjiin, jonka jälkeen tuuletat kuin maailmanmestari RA:n päätyyn ja sivukatsomoille. Ei kukaan, ei edes Pasi "kääpiö" Järvinen tai Mikko "läski" Rämö ym. ym. ole heilutelleet tolla lailla fanipäätyyn 10:een vuoteen. Anrei Hakulinen oli aika lähellä kerran, mutta ei näin kuin sinä. Me (vain kuolevaiset) fanit elämme tunteella Vaasassa ja hyvä niin, mutta odotan teiltä pelaajilta ammattimaisempaa, en provosoivaa käytöstä. Vertaa Aaro itseäsi Järviseen tai Rämöön, oot itse ollut useamman kerran kotkanuttu paikan päällä, joten tiedät mitä tarkoitan.
Pelistä: Sport pelasi upeasti. Liigan jumbo siipirikkona pani viime kauden hopeamitalistit todella tiukille. Siellä oli mm. vanhat herrat Saravo ja Kankaanperäkin välillä ihmeissään Sporan paineessa. 2-2 -tilanteessa se klassinen lause (vihaan tätä): jos et itse tee, kaveri tekee. Hienoa taistelua loppuun saakka. Hyvä näin!
Robin Salo ja Joel Kiviranta: siinä kaksi tulevaisuuden huippunimeä liigaan ja ehkä pidemmällekin. Vielä mukaan Jesse Väkelä, niin avot, meillä on kolme todella kovaa nimeä, joista saadaan olla ylpeitä parin kolmen vuoden kuluttua. Hieno peli Robin! Pidä jalat maassa ja kuuntele isä-Roopen fiksuja ohjeita! :)
Tappara-faneja tosi paljon paidat ym. rekvisiitat päällä ja jopa fanipäädyn juottolassakin, propsit siitä, mutta: "Onks teillä yhtään omaa… korjaus: onks teillä yhtään lauluu? Edes yhtä? Ei, ainakaan tänään… Kaikki tyylillään...