Sanoisin että sm-liigassa Mäntylän kanssa samaan sarjaan voi nostaa 2 nimeä. Rajamäki ja Sihvonen.
Erona ainoastaan se, että ainakin Rajamäen kelpuuttaisin mielelläni IFK:hon.
Sanoisin että sm-liigassa Mäntylän kanssa samaan sarjaan voi nostaa 2 nimeä. Rajamäki ja Sihvonen.
Pitäisikö SM-liigassa ylipäätään olla kyse muustakaan kuin viihteestä.
Todennäköisesti tämäkin ketju tulee olemaan 90% sellaisten henkilöiden vääntöä, joilla ei lue suosikkijoukkueen kohdassa HIFK. :)
Aivan selvä kiinnipitäminen 2min Tuukalle. Olisi ehkä ollut sopivan huumoripitoinen rangaistus tilanteen koomisuuden ottaen huomioon. Montako keltaista lehteä huomenna myydään normaalia enemmän...Ja tuosta pihalle.. ??
Mitä se teki, että voidaan antaa rangaistus. 2 min max, enkä oikein siitäkään tiedä.
Ei voi käsittää miten jotkut fanit puolustelee Mäntylää. Mies on täys pelle, joka ei kunnioita vastustajia lainkaan. Mäntylän esittämät taklaukset selästä ovat raukkamaisinta, mitä lätkässä voi tehdä. Jollekin voi tulla sellaisista elinikäiset vammat päähän ja se ei ole mikään leikin asia. Toivottavasti Mäntylä ei enää koskaan tekisi yhtään vastaavia tempauksia.
PS. käskytyksen perään huuteleville todettakoon että taiston ensimmäinen (ja Mäntylän ainut) isku tuli Tampereen suunnasta.
Erona ainoastaan se, että ainakin Rajamäen kelpuuttaisin mielelläni IFK:hon.
No, joka tapauksessa HIFK onnistui tempauksessaan ja Melart voi olla pystyssä päin vaikkei mitään myllytystä saanutkaan aikaan, varmasti ainakin joukkuekaverit arvostavat. Ja kyllä mun mielestä Mäntylä osoitti samalla, että tervetuloa vaan, olen täällä vastaamassa teoistani.
Sehän tästä tekee niin hauskaa kun Mäntylän taklaukset ovat ainoita jotka voivat aiheuttaa elinikäisiä vammoja. Hän on käytännössä ainoa pelaaja joka tällä kaudella on edes taklannut, mikäli Jatkoaikaa on uskominen.
Eikä tämä nyt kai ensimmäinen kerta ole kun lätkässä vastaavia tapahtuu, NHL:ssä lähes päivittäin.
Monellehan tämä tuntuu olevan lähes henkilökohtaista vaikka olen varma ettei suurin osa ole edes nähnyt Mäntylää muualla kuin kaukalossa, saati sitten puhunut miehen kanssa.
Mäntylä osoitti samalla, että tervetuloa vaan, olen täällä vastaamassa teoistani.
HIFK fanit huutelee täällä muna pystyssä kuinka paska äijä "toi kääpiö" on ja Tapparan fanit itkee ja puolustaa "kääpiötä". Säälittävä nouto ja säälittävät tuomiot. En puolusta Mäntylää, onhan se sikaillut, mutta en myöskään pidä HIFK tavasta kouluttaa häntä.
Mäntylän taklauksia ei kukaan kaipaa tähän sarjaan, eikä mihinkään muuallekaan. Näetkö sinä niissä jotain hyvää?
Ai mitä NHL:ssä tapahtuu? Noutoja vai vaarallisia taklauksia? Sielä pelaaja menettää arvostuksensa, jos ei raaski edes hanskojaan tiputtaa, kun haaste tulee. Mäntylältä on mennyt kasvot jo niin monesti aikaisemmin, että kaveri on nyt jo läpikohtaisin nähty. Mäntylä on mm. puolustellut ja vähätellyt tekosiaan. Naurettavaa.
Kiinnostaako ketään, minkälainen mies on siviilipukeissa. Ei kiinnosta, eikä kuulu pätkän vertaa tähän bisnekseen. Sen verta siviilikuteissa pelaaja kiinnostaa, mitä hän lehdistölle ym. laukoo. Mäntylä on epäonnistunut siinäkin täydellisesti. Mua ei ainakaan kiinnosta tietää, mitä läppää Mäntylä heittää jos mä pääsisin henk. koht. sille puhumaan.
Millä meriiteillä?
Pitäisikö SM-liigassa ylipäätään olla kyse muustakaan kuin viihteestä.
Asiameininkiä HIFKlta...
Suuresti myös nautin joidenkin Jatkoaika.com:in maalaispoikien ahdistuksesta liittyen tähän tapahtumaan.
Todennäköisesti tämä ja tuo otteluketju tulee olemaan 90% sellaisten henkilöiden vääntöä, joilla ei lue suosikkijoukkueen kohdassa HIFK. :)
HIFK fanit huutelee täällä muna pystyssä kuinka paska äijä "toi kääpiö" on ja Tapparan fanit itkee ja puolustaa "kääpiötä". Säälittävä nouto ja säälittävät tuomiot. En puolusta Mäntylää, onhan se sikaillut, mutta en myöskään pidä HIFK tavasta kouluttaa häntä.