Heinola vs Vaasa. Ei kyse kaupungeista, ei todellakaan. Vaikka olisikin, Vaasa veisi 100-0. Yksi niistä otteluista, jotka on pakko voittaa, jos halutaan taistella runkosarjan voitosta. Jos hävitään, niin tilenne ei kovin ruusuiselta näytä. Uusimmassa valossa Sportilla on heittää Kevin "Alice Mini" Cooper ja pelirangaistuksen saanut Matti Höylä kehiin. Matti lienee läksynsä oppinut. Cooper alkusäväyksen jälkeen ei ole ihmeellistä esittänyt. En ottaisi joukkueeseen, ellei lähes ilmaiseksi pelaa. Fakta on se, että ulkomaalaisen on täytettävä vahvistuksen merkit. Cooper pelannut pisteiden valossa ok, mutta muuten ei ole säväyttänyt.
Henkilökohtaisesti en hyväksy, että pelaajat lähtevät hävityn pelin jälkeen baariin vetämään perseitä. Ei näin Manner :(
Mielummin pelaajat vetämään 30 kertaa hallin ympäri lenkkiä. Jos pelaajat vetää kännit joka toinen viikonloppu, se vaikuttaa väistämättä suorituskykyyn. Ihan fakta homma. Koita ite vetää treenit tuhannen krapulassa. (olen itse kokeillut, ei tuntunut hyvältä).
En heitä tulosveikkausta kovin montaa kertaa, mutta tällä kertaa tulos on 3-3.
Ps: Itsehän olen paikan päällä Heinolassa kaverini kanssa kannustamassa Sportia. Muita tulossa?
Henkilökohtaisesti en hyväksy, että pelaajat lähtevät hävityn pelin jälkeen baariin vetämään perseitä. Ei näin Manner :(
Mielummin pelaajat vetämään 30 kertaa hallin ympäri lenkkiä. Jos pelaajat vetää kännit joka toinen viikonloppu, se vaikuttaa väistämättä suorituskykyyn. Ihan fakta homma. Koita ite vetää treenit tuhannen krapulassa. (olen itse kokeillut, ei tuntunut hyvältä).
En heitä tulosveikkausta kovin montaa kertaa, mutta tällä kertaa tulos on 3-3.
Ps: Itsehän olen paikan päällä Heinolassa kaverini kanssa kannustamassa Sportia. Muita tulossa?
Viimeksi muokattu: