Also Starring
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa
Oulun penkinhaistelijat eivät olleet tällä kertaa ilmeisesti mukana, koska vieraskatsomon penkkirivit näyttivät ilmeisen ehjiltä.
Ne on vieraskoreita, ei lopu ScheissePallolla rahat kesken ku pitää uudet penkit asentaa.Oulun penkinhaistelijat eivät olleet tällä kertaa ilmeisesti mukana, koska vieraskatsomon penkkirivit näyttivät ilmeisen ehjiltä.
Hienoa KooKoo!!!
JOOJOO onpa tosi hyvä!!!!!!!!!!!Hyvä KooKoo!
Mun mielestä ei kyllä ollut!JOOJOO onpa tosi hyvä!!!!!!!!!!!
Onko Rikard jo soitellut sille?Mutta mikä parasta, Irving iski ensin maalin ja vihdoin joku näytti sille karvaselle vai karviselle, että kuka käskee
Jospa se sitten oli SaiPan mestaruus tällä kaudella.Se suotakoon =DVaikka pelillisesti SaiPa oli kaikkea muuta kuin isäntä, niin Irving sentään pudotti parilla iskulla tuon Karvisen mikkihiiren.
Kyllä, kyllä varmasti on! Annas kun mä katson, mulla on toi lista tossa vieressä, mullahan on nää kaikki puhelin tiedot Gretzkystä Kiviharjuun, meen just lounaalle huomenna tossa Messierin kanssa...Kyllä on pirautellut! Siihen vaan Savinaisen viereen paiskomaan äijiä ja kiekkoja maaliin niin hyvä tulee. Olettaen tietysti että Savimatti jatkaaOnko Rikard jo soitellut sille?
Kirjoitatko näitä kommentteja ihan tosissasi...? Hohhoijaa.Antoi säälistä "lyödä" ettei tule paha mieli tolle Saipulin tissiposkelle.
Totta kai kirjoittaa. Mitenkä muuten näitä kommentteja muka edes voisi kirjoittaa?Kirjoitatko näitä kommentteja ihan tosissasi...? Hohhoijaa.
Jep, Kärpät onnistui saamaan Topi Niemelän -1 lukemiin tänään.Tasaisesti oli SaiPan miehet miinuksella. Kaikilla -1 tai -2. Ei ketään sankaria plus-lukemalla 2-8 tappiossa.
Hienoa KooKoo!!!
Kyllähän se perseraiskaus alkoi jo avauserässä, joten eiköhän tuo lopettanut hyvissä ajoin ennen tappelua.Toivottavasti Riku Isokoski kerkesi peittämään silmänsä, jos katsoi SaiPa-matsia vielä tappelun aikaan.
Harmi kun Hifki ilmeisesti teki tuollaisen heikon Karvisesta. Noh, pari harjoitusmatsia alle niin eiköhän se mestari-Otto sieltä taas heräile, todennäköisesti pistelisi nykyiselläänkin Hesan kisuleista ketä tahansa pitkin korvia.Sitten kun palataan taas näihin kulttuurillisiin asioihin niin, Karvinen otti turpiinsa Irvingiltä.
parempi näytti olevan tänäänJOOJOO onpa tosi hyvä!!!!!!!!!!!