To 26.1.2023 Otteluseuranta (Liiga)

  • 9 510
  • 251

Cappe71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Thorengruppen IBK, CHL, Salibandy, Leki
Saipa jyräs vikan erän
 

Cappe71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Thorengruppen IBK, CHL, Salibandy, Leki
Mutta mikä parasta, Irving iski ensin maalin ja vihdoin joku näytti sille karvaselle vai karviselle, että kuka käskee
 

Cappe71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Thorengruppen IBK, CHL, Salibandy, Leki
Onko Rikard jo soitellut sille?
Kyllä, kyllä varmasti on! Annas kun mä katson, mulla on toi lista tossa vieressä, mullahan on nää kaikki puhelin tiedot Gretzkystä Kiviharjuun, meen just lounaalle huomenna tossa Messierin kanssa...Kyllä on pirautellut! Siihen vaan Savinaisen viereen paiskomaan äijiä ja kiekkoja maaliin niin hyvä tulee. Olettaen tietysti että Savimatti jatkaa
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Tasaisesti oli SaiPan miehet miinuksella. Kaikilla -1 tai -2. Ei ketään sankaria plus-lukemalla 2-8 tappiossa.
 

Derrick

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Perkele, jos Keuruu nousee Liigaan niin minä lähden Keuruulle peliin, ja käväsen myös siellä asevarikolla
 

Joe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset joukkueet (jokerit on venäläinen)
Toivottavasti Riku Isokoski kerkesi peittämään silmänsä, jos katsoi SaiPa-matsia vielä tappelun aikaan.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Toivottavasti Riku Isokoski kerkesi peittämään silmänsä, jos katsoi SaiPa-matsia vielä tappelun aikaan.
Kyllähän se perseraiskaus alkoi jo avauserässä, joten eiköhän tuo lopettanut hyvissä ajoin ennen tappelua.
 

McLovin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Vegas Golden Knights
Sitten kun palataan taas näihin kulttuurillisiin asioihin niin, Karvinen otti turpiinsa Irvingiltä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Sitten kun palataan taas näihin kulttuurillisiin asioihin niin, Karvinen otti turpiinsa Irvingiltä.
Harmi kun Hifki ilmeisesti teki tuollaisen heikon Karvisesta. Noh, pari harjoitusmatsia alle niin eiköhän se mestari-Otto sieltä taas heräile, todennäköisesti pistelisi nykyiselläänkin Hesan kisuleista ketä tahansa pitkin korvia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös