Joo, kyllä mua vähän täällä itkettää, näyttää siltä että tepsukat tulee väkisin tasoihin ja ohi.Pääsikö itku? Kolu siellä nyt vaan oli sohimassa mukana. Kaksi kaveria maalin kulmalla mailan kanssa lätkimässä, valitsin sen mustapaitasen kaverin.
Niin, pääsikö itku? :)
Joo, kyllä mua vähän täällä itkettää, näyttää siltä että tepsukat tulee väkisin tasoihin ja ohi.
Kerrotko lisää tosta mustapaitaisesta kaverista?
Jahas, Haatajan vuoro tepsin hienon ja rauhallisen "purun" jälkeen.
Toporowski ensimmäisessä erässä ja Koho nyt toisessa alivoimalla.Ketkä SaiPa-miehet ovat kolisuttaneet tolppia?
Eihän tuossa SaiPan ja KalPan peliasupolitiikassa ole mitään järkeä keskinäisissä otteluissa. SaiPalla keltainen paita, mutta siihen yhdistettynä mustat hihat, kypärä ja housut. KalPalla on erivärinen paita... musta, mutta paidassa on keltaiset hihat, hartiat ja kyljet. Lisäksi kypärä on keltainen. Toisinsanoen molemmilla joukkueella on keltamustat peliasut lähes fifty-sixty suhteessa... Tuleekohan paljon harhasyöttöjä pelaajille ja vääriä vihellyksiä tuomareille???
Mistä lähin Niiralanmontussa on voitu sanoa (kenestäkään)vastustajasta "vain" ;)??
Kiva kun buumi on päällä ja perinteikäs seura on menossa kohti yläkertaa....
Huh huh. 0-0 kahden erän jälkeen.
Eikö Hannu tajua itse lähteä??