To 25.9.2008 Otteluseuranta SM-Liiga

• 61 228
  • 228

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
No älkääs nyt tuomitko tepsiä. Komea maali vieraissa ja hanttakin ennen matsia sanoi, ettei mitään hätää. Tekopaikkoihin päästään ja sieltä sitä tulosta alkaa tulemaan. Mä luotan päävalmentajan sanoihin.

No jos kotona sitten vähän paremmin...

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
. Mä luotan päävalmentajan sanoihin.

Minä niin toivoisin, jotta voisi olla luottamatta entisen päävalmentajan sanoihin, irvistelijä ei tuo tuolle joukkueelle mitään.

Filppula muuten aika susi, seisoo siellä täällä ku pystyyn kuollu mullkku, näyttää ihan pelkäävän jotain. Pitäs lähettää Filppulan lappu lukon koppiinen ettei saa taklata tänään, ei ainakaan kovaa...

Vittu, jotta on munatonta touhua, ja taas vituttaa joukkue

Kit Carson

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÄSSÄT
Pientä viilausta....

Ässien kolme kakkosta selittävät tuota osittain mutta kyllä vieraissakin pitäisi saada enemmän laukauksia maalia kohti kuin 2/erä.

Silti, jääkiekko on maalintekopeli :)

Kyllä niitä vetoja on tullut 4 tai sitten Komarovi on pistäny kaksi omaa pörsää.

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Huikeaa menoa Eerolta taas kerran.
Tauru ehkä puhuu mitä sattuu mutta totuus on se, että taklaus osui Holmaa polveen. En nähnyt kuka oli taklaaja mutta kyseessä oli tilanne, jossa KalPan pelaaja halusi viedä taklauksen loppuun asti vaikka Holma kiersi pelaajaa kaukaa. Täytti mielestäni selkeästi leikkaamisen tuntomerkit.

Se ei ole yllätys, että tuomaristo jätti tilanteen täysin huomioimatta. En ehkä pelirangaistusta ole vaatimassa vaikka Holma kentän jättikin mutta olisihan tuosta jäähy pitänyt antaa.

Eniten minua vituttaa se, että SaiPan pelaajia on nyt kuudessa ottelussa taklattu väärin kahdesti sillä seurauksella, että pelaaja on joutunut jättämään pelin kesken. Kummallakaan kerralla kukaan ei ole kysellyt tekijältä edes kuulumisia. Jos meillä saatana on joukkueessa mm. Virtanen, jolla ei tee kentällä tällä hetkellä yhtään mitään niin laitetaan se edes lähettämään viesti.

Nyt meillä on liigan laajin nyrkkiosasto mutta meitä vastaan saa sikailla miten huvittaa.

lihaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Hovista kohti ammuttu neljä kutia ja kaksi sisään. Torjuntaprosentti huimat 50%. Ei kun uutta matoa koukkuun.

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Kyllä niitä vetoja on tullut 4 tai sitten Komarovi on pistäny kaksi omaa pörsää.

No perkele, niihä se onkii! ;)

4 laukaustakin erässä on vähän mutta näköjään riittävästi, koska 2 kertaa on helähtänyt. Eihän sillä väliä vaikka torjunnat pelin lopussa olisivat Hovinen 6 - Karjalainen 36, kunhan maalit ovat Pelicans 0 - Ässät 6 :D

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Toivotaan että Holmalle ei mitään pahempaa käynyt. Loukkaantumisia on jo ihan riittävästi. Varakas taisi olla taklaajana.

menza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Aivan varmasti on;)

Laajin ja laadukkain ovat kaksi eri asiaa, se tulisi muistaa. Kyllä usea kaveri voidaan tuolle osastolle jollain asteella lukea.

Murmelilta täyttä asiaa.

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Hieno homma että kolmonenkin saa vihdoin onnistumisia, ja erityisesti Collins.

Battle Ankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, IPPPK, Ässät
Eniten minua vituttaa se, että SaiPan pelaajia on nyt kuudessa ottelussa taklattu väärin kahdesti sillä seurauksella, että pelaaja on joutunut jättämään pelin kesken. Kummallakaan kerralla kukaan ei ole kysellyt tekijältä edes kuulumisia. Jos meillä saatana on joukkueessa mm. Virtanen, jolla ei tee kentällä tällä hetkellä yhtään mitään niin laitetaan se edes lähettämään viesti.

Nyt meillä on liigan laajin nyrkkiosasto mutta meitä vastaan saa sikailla miten huvittaa.

Itsekkin odotin jo Immmosen taklauksen jälkeen kuittia, mutta kun ei niin ei. Ilmeisesti Selin puhui lämpimikseen kun sanoi, ettei taka-askeleita oteta.

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Minä niin toivoisin, jotta voisi olla luottamatta entisen päävalmentajan sanoihin, irvistelijä ei tuo tuolle joukkueelle mitään.

Filppula muuten aika susi, seisoo siellä täällä ku pystyyn kuollu mullkku, näyttää ihan pelkäävän jotain. Pitäs lähettää Filppulan lappu lukon koppiinen ettei saa taklata tänään, ei ainakaan kovaa...

Vittu, jotta on munatonta touhua, ja taas vituttaa joukkue

Heitin tuon tekstini sarkasmilla.

Salak ollut tänään myös aika sukka. Kiva kuitenkin, että onnistui pöljäilemään tähän tv-peliin.

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Blues tasoittaa oulussa. Lammassaari maalintekijänä.

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
On idän joukkueilla muuten häiritsevän samanlaiset paidat minun silmiin. Musta-keltainen ja kelta-musta vähän eri järjestyksessä.

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Mitä vittua nuo pakit tekee tuolla? Ei sitä kiekkoa tietenkään ole pakko seurata millään tavalla, mutta ottaisivat nuo helvetin äijät edes jollain tavalla kiinni.

Taitaa matsin seuraaminen loppua pikkuhiljaa, shaatana senttäs.

JustinCase

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Liverpool
Tepsin pakit/kenttäpelaajat todella "liekeissä" Lukon 4-1 maalissa :-)

skriko #9

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
On idän joukkueilla muuten häiritsevän samanlaiset paidat minun silmiin. Musta-keltainen ja kelta-musta vähän eri järjestyksessä.

Aivan samat ajatukset kun katsoin erä-koostetta.
Eikö olisi aika hommata tai jos jo on, niin käyttää SaiPan kolmatta pelipaitaa.

Eipä ois kiva seurata tv-pelinä...

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Heja Heja 5-1. Kitti hei vitun lampaat.

Belenoss

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Ottawa ja Real Madrid
Jahas kunnon teurastus tänään, noinkohan kymppi menee rikki :) Jakina kovassa viereessä tänään, vois olla aika haka mestiksessä... :)

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Taitaa matsin seuraaminen loppua pikkuhiljaa, shaatana senttäs.

Aaken haastattelukin tuli nähtyä, niin ei tätä teurastusta kauaa jaksa enää katsoa. Vartin päästä alkaa Kotikatu, hohhoijaa...

Loistavaa Tepsi! 5-1
Riittäkö 10 päästettyä tänään?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy