. Mä luotan päävalmentajan sanoihin.
Ässien kolme kakkosta selittävät tuota osittain mutta kyllä vieraissakin pitäisi saada enemmän laukauksia maalia kohti kuin 2/erä.
Silti, jääkiekko on maalintekopeli :)
Tauru ehkä puhuu mitä sattuu mutta totuus on se, että taklaus osui Holmaa polveen. En nähnyt kuka oli taklaaja mutta kyseessä oli tilanne, jossa KalPan pelaaja halusi viedä taklauksen loppuun asti vaikka Holma kiersi pelaajaa kaukaa. Täytti mielestäni selkeästi leikkaamisen tuntomerkit.Huikeaa menoa Eerolta taas kerran.
Nyt meillä on liigan laajin nyrkkiosasto mutta meitä vastaan saa sikailla miten huvittaa.
Kyllä niitä vetoja on tullut 4 tai sitten Komarovi on pistäny kaksi omaa pörsää.
Aivan varmasti on;)
Eniten minua vituttaa se, että SaiPan pelaajia on nyt kuudessa ottelussa taklattu väärin kahdesti sillä seurauksella, että pelaaja on joutunut jättämään pelin kesken. Kummallakaan kerralla kukaan ei ole kysellyt tekijältä edes kuulumisia. Jos meillä saatana on joukkueessa mm. Virtanen, jolla ei tee kentällä tällä hetkellä yhtään mitään niin laitetaan se edes lähettämään viesti.
Nyt meillä on liigan laajin nyrkkiosasto mutta meitä vastaan saa sikailla miten huvittaa.
Minä niin toivoisin, jotta voisi olla luottamatta entisen päävalmentajan sanoihin, irvistelijä ei tuo tuolle joukkueelle mitään.
Filppula muuten aika susi, seisoo siellä täällä ku pystyyn kuollu mullkku, näyttää ihan pelkäävän jotain. Pitäs lähettää Filppulan lappu lukon koppiinen ettei saa taklata tänään, ei ainakaan kovaa...
Vittu, jotta on munatonta touhua, ja taas vituttaa joukkue
On idän joukkueilla muuten häiritsevän samanlaiset paidat minun silmiin. Musta-keltainen ja kelta-musta vähän eri järjestyksessä.
, mutta ottaisivat nuo helvetin äijät edes jollain tavalla kiinni.
.
Taitaa matsin seuraaminen loppua pikkuhiljaa, shaatana senttäs.