Huomasin saman ja käväisin kaupassa. Harmi vaan että se on niin lähellä että ehdin jo takaisinLähtis vaikka siivoamaan autotallia. Eipähän mene ilta hukkaan..
Huomasin saman ja käväisin kaupassa. Harmi vaan että se on niin lähellä että ehdin jo takaisinLähtis vaikka siivoamaan autotallia. Eipähän mene ilta hukkaan..
Eihän Ketolan voittanutta ole.Nykyään taso on alhaalla.
Verratkaa nyt vaikka Peksiin, jota tosin on kaikkien aikojen komein (TBK -aikoja ei lasketa nyt).
Kuka viitsii valehdella itselleen moisella tavalla? Suveriiniin voittoon ei pitäisi kenenkään uskoa peilaten pudotuspelien peliesityksiin kokonaisuutena.Ihmeellistä negailua Kärppäfanien puolelta. Mitäs mitäs...eikös sen pitänyt olla niin että aina heikon pelin jälkeen ryhdistäydytään ja otetaan suvereeni voitto? Kotihalli ja kaikki.
Tarviiko edes varausta tuon ikäisenä?
Lähtikö @Lert filaan?
Eka viestini tähän koko sarjaan mutta helvetin hyvä, että näet näiden kaikkien muiden laadukkaiden viestien läpi meikäläisen provon. Vai johtuuko siitä, että olen tepsin miehiä? Väsynyt lappiläppä tosin on mukana monessa runkkarinkin otteluseurannassa mutta niistä ei niin väliä. Olen pahoillani, että mielesi pahoitin.Kyllä Kerholle voi ja pitääkin antaa krediittiä ilman tuota väsynyttä lappiläppää..
Miten kehtaat väittää ettei komein ja kaunein ollut JT Lion 79?Nykyään taso on alhaalla.
Verratkaa nyt vaikka Peksiin, jota tosin on kaikkien aikojen komein (TBK -aikoja ei lasketa nyt).
Kerho johtaa 2-0, eli business as usual, kiitos kysymästä. Nice to have you back!Kävin uimassa ja saunassa. Mitäs täällä on tapahtunut?
Kuka viitsii valehdella itselleen moisella tavalla? Suveriiniin voittoon ei pitäisi kenenkään uskoa peilaten pudotuspelien peliesityksiin kokonaisuutena.
Olisi kyllä pitänyt hyväksyä tuo maali. Osumakin oli todella kevyt hipaisu eikä vaikuttanut oleellisesti torjuntatyöskentelyyn. Tuntuu että naisten MM-finaalin jälkeen maalivahtiin kohdistuneita osumia seurataan suurennuslasilla ja nyt vihelletään kaikki pois.Miksi tuota Kerhon 0-3 maalia ei muuten hyväksytty? Turunenhan työnnetään selvästi maalivahdin alueelle. Ainiin, osuma tehtiin Kärpille.
Ihan sama koska se riittää Kärppiä vastaan tällä hetkellä.Mua oksettaa kun Kerho alkaa pelaamaan tuota passiivista paskaansa.