Ikävänkantaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Näin juuri. Nyt vaan samalla ilmeellä, asenteella ja intensiteetillä eteenpäin!TAISTELUA KERHO ja nyt ei peruutella
Näin juuri. Nyt vaan samalla ilmeellä, asenteella ja intensiteetillä eteenpäin!TAISTELUA KERHO ja nyt ei peruutella
Tarsko sun käydä optikolla?
Onko spesifinen β1-salpaaja vai epäselektiivinen? Meinaan vain, että ei tule keuhko-ongelmia..Mä otan beetasalpaajan
Ihan suotta. Ei Kärpät tule olemaan lähelläkään maalintekoa tänään.Mä otan beetasalpaajan
Mä otan beetasalpaajan
Ei mitään provoa vaan ystävälismielistä huomiota ja kerholle krediittiä.Aika turhaa provoamista.
Hakanpää on Liigan komein pellaaja.
Maalinteon tuska.
Kyllä Kerholle voi ja pitääkin antaa krediittiä ilman tuota väsynyttä lappiläppää..Ei mitään provoa vaan ystävälismielistä huomiota ja kerholle krediittiä.
Eihän Larmin tarvinnut kuin olla paikallaan.Jäätävää ryöstämistä LARMI!
Yllättävää, että Larmilla ei ole NHL-varausta. Tilanne korjaantunee tänä kesänä ja en pidä ollenkaan epätodennäköisenä, että tämä olisi jo ensi vuonna AHL:ssa totuttelemassa paikalliseen pelitapaan.
Suoraan syliinhän tuossakin Kobli ampui.Larmi parantaa kuin sika juoksuaan. Hyvä koppi.
Koblizek epäonnistui maalipaikassaan. Rasti seinään.
Näinhän se on yleensä mennytkin.Ihmeellistä negailua Kärppäfanien puolelta. Mitäs mitäs...eikös sen pitänyt olla niin että aina heikon pelin jälkeen ryhdistäydytään ja otetaan suvereeni voitto? Kotihalli ja kaikki.