No kyllä!Järvenpää pelaa hyvin.
No kyllä!Järvenpää pelaa hyvin.
Mahtaa kehittyä aika muhkeasti, kun keskiverto torjuntamäärä matsiin on 35.Järvenpää pelaa hyvin.
Yllättävän paljon. Hienoa KooKoo. Tuossa olisi vielä viisi lisäkatsojaa vähintään, joa fasiliteetit olisi kunnossa.Kouvolassa 3413 katsojaa. Luulin että kaikki olisivat jääneet himaan koska eivät pääse pitkälle sivulle seisomakatsomoon.
Mikäs saksia nyt ahdistaa?
Mä just muistin miks se 1999 finaalitappio otti mulla niin koville. Se johtui vastaavista kitisijöistä, jotka Turun Pallo Seuraa silloinkin kannatti.
Saisi Rauhala vain pikku hiljaa alkaa lunastamaan sitä potentiaaliaan...
KooKoo:ssa on Mikko Lehtonen. Onko se Mikko Lehtonen vai se toinen Mikko Lehtonen vai joku muu?Katos Niko Mikkola pelaa KalPas... Ei varmaa oo se Niko Mikkola.
Niinpä...Tähänkin pitää toki todeta, että Honkanen on vuoden nuorempi ja teki viime vuonna aika hyvää jälkeä pisteiden valossa U20-maajoukkuepaidassa niissä otteluissa, joissa pääsi kokoonpanoon.
Mikäs saksia nyt ahdistaa?
Mä just muistin miks se 1999 finaalitappio otti mulla niin koville. Se johtui vastaavista kitisijöistä, jotka Turun Pallo Seuraa silloinkin kannatti.
Huhheijaa, alan jo kyllästyä näihin jatkoaikoihin.
Varsinkin kun ainakin tähän saakka jatkoilla on nähty aikamoista höntsykiekkoaHuhheijaa, alan jo kyllästyä näihin jatkoaikoihin.
Totta puhut. Ja myönnän sen :)Kyllä on näköjään turkulaisetkin päässeet Kaken ihon alle.......tuntuu pitkäaikaiselta kaunalta :)