On kyllä Savinaisella vaikeaa pysyä pelissä mukana, pelistä toiseen. Ok, alkukausi ja kovaa treeniä alla, mutta jumissa on sekä pää että jalat.
Lukko-matsissa oli tuomareista älytön itkeminen täällä, ja nyt lähestytään samaaMistä sä tuollaista olet saanut päähäsi?
Andy Bernard oli siinä videolla, Ässien nykyinen molari.Näinkö mä oikein että SaiPalla on pelannut musta mies maalissa? Koska? Tämän siis bongasin videopätkästä tuossa erätauolla.
(Eihän Kapasen Kimmo ole pelannut SaiPassa?)
Itse ainakin uskon, että Vellu parantaa. Jos muisti ei petä, ei ole ensimmäinen kerta kun alkukausi on vaikea mutta kun tulee onnistuminen...
Huikee chanttivarasto KooKoon hyppypomppufaneilla :D
Tämä Manu Honkanen taitaa viedä Rauhalan paikan.
Aivan. En vielä tiedä kenen paikan vie, mutta ei varmasti ole Honkasen viimeinen esiintyminen pelaavassa kokoonpanossa.Tämä Manu Honkanen taitaa viedä Rauhalan paikan.
En mä tiedä...Ollut aika hyvä sen ajan mitä peliä seurannut! Kuka tää on?
Mikäs saksia nyt ahdistaa?Siis mikä vitun jätkä tää kake sitten on? Ei jessus miten upee mies.
Tuomarit aivan helvetin epätasapuoliset. Mutta joka tapauksessa Tepsin jäähyt pääosin ansaittuja. Olisi oikeasti ihan mukava joskus nähdä sellaisia otteita pillipiipareilta joissa linja pitää.
Potentiaalinen kaveri, ei muuta kuin ajan myötä ylempiin ketjuihin.Voitti A-junioreiden SM-kullan Tepsissä viime kaudella (TPS-kasvatti). Lupaava voimahyökkääjä!
Noniin nyt sitä kiekkoa reppuun. Tolpassa käytiin jo aiemmin.
Saisi Rauhala vain pikku hiljaa alkaa lunastamaan sitä potentiaaliaan...Honkanen on hyvä roolissaan, mutta Rauhala omaa kyllä isomman potentiaalin. Tämä siis satunnaisen Tapparan pelien seuraajan vaatimattomana mielipiteenä.
3413 katsojaa Kouvostoliitossa.