To 23.5.2024 Otteluseuranta (13. kisapäivä)

  • 87 515
  • 2 513

SatanicBunny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Narrin paluu
Koska hyökkäysalueella myös puolustetaan ja puolustusalueellakin hyökätään. Tällä hetkellä Suomen puolustus on ongelmissa sekä hyökkäysalueen hyökkäyspelaamisen että puolustusalueen hyökkäyspelaamisen kanssa että sikäli synonyymejä

Juu siis kyllä mä tiedän, mutta siis kun mun mielestä se ois järkevää olettaa että jos puhutaan hyökkäyspelistä niin tarkoitetaan nimeomaan sitä hyökkäävää peliä, ja sen vois erotella sitten silloin jos puhutaan hyökkäysalueen puolustuspelaamisesta.

Meinaan kun Mäkinen tossa tovi sitten loihe lausumahan jotain sellaista kuin "Kyllä tässä pitää tietty viileys säilyttää kun ruotsi pelaa hyökkäysalueen hyökkäyspeliä", niin se kuulostaa vaan omaan korvaan kapulammalta kuin "....kun ruotsi hyökkää."
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Ihan paskoja nuo Ruotsin änäritähdet. Peli vasta 0-0.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Lauri Johansson näyttää pelaavan Ruotsin joukkueessa.

Sama mies, joka sanoi polttavansa Linnanmäen, jos vain hinnasta sovitaan? Aina ajatellut, että se olisi ollut oikeasti aika vaikea urakka kokonaan polttaa.
 

Pervert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiitospaidat
On tää Suomen jengi aika mitäänsanomaton keskitason liigajengi.
 

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
On kyllä umpipaskaa tuo hidas lähtö valmiina olevaa viisikkoa vastaan. Ehkä jos johdettaisi neljällä maalilla kolmannen erän lopulla niin siitä olisi hyötyä.
 

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Pientä sikaa voisi Suomi alkaa tekemään. Ruotsalaisilta lähtee keskittyminen peliin ja saadaan vähän tasoitettua tätä tasoeroa.
 

IcePhoenix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs, Kärpät, Kiekko-Espoo
Toi jäähän on täynnä jotain perhosia?

edit: Poistuivat. Tai sitten mulla alkaa seota pää.
Mä jo mietin et nytkö se on valkotakkisille soitettava, kun jää vain vilkkuu silmissä
 
Suosikkijoukkue
TPS, Winnipeg Jets
Tällä jos mennään ja Ruotsi ei ole yli kahta maalia edellä kolmannen erän alkaessa niin kyllä joku Puljujärven maalinedustaröpelöstä tuleva voittomaali roikkuu ilmassa. Larmi kertoo pelin jälkeen että helpompi pelata kun tulee vetoja tasaisesti
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös