En tunne, kuinka niin?Tunnetko pettäneesi joukkuetoverisi.
En tunne, kuinka niin?Tunnetko pettäneesi joukkuetoverisi.
Hei ystavat hyvat,jattakaa nyt herrajumala Granlund rauhaan ja keskittykaa johonkin muihin asiohin ,vai pitaa pahaa Han on teille tehnyt?!Mitä Han on sanonut?
Pus te peis!Toivottavasti peleissä on riittävästi resilienssiä.
Se on vasta ennen ronssipeliä, eli varma voitto tänään."Pus tö peis"
Käyköhän Marja-Liisa Kirvesniemi pitämässä tsemppipuheen kopissa ennen peliä?
Nyt kun minä lainaan tämän, niin olen puolirikollinen.Heitetään nyt hyvän onnen loitsuina kolme legendaarista lainausta erään vuoden 2019 kisojen ottelun jatkoajalta. Valitettavasti Jatkoaika ei salli suoria lainauksia menneiden kisojen otteluseurannoista (?), joten joudun toteuttamaan homman vähän eri tavalla.
KUUUUOLEMAA!!!! SIELLÄ ON! By @Freya
Siellä lepää! Hurri syö parsaa. By @Axbor Nocturne
BLAAAAAKLÄDER. By @IceWalker
Monta muutakin hyvää oli joukossa, mutta nämä tulevat jostakin syystä itselleni aina ensimmäisenä mieleen, kun mietin tuota mainitsematonta ottelua vuodelta 2019.
Konnaa ja Lehterää myös. Kyllä nämä ikäloput jo on onneksi vaihtuneet nuorempiin.Kyllä tuo jengi huutaa Savinaista.
Edes MTV3:n Rikospaikka ohjelmassa?Sika-Mikke haastattelussa. Ei tuollaisille rikollisille pitäisi antaa ruutuaikaa.
Helvetti on jäätynyt.Mitähän se kertoo tästä pelistä että mun avaamaton kossupullo oli muuttunut jäähileeksi pakkasessa.
Se kertoo siitä, että tuuria ei ansaita.Mitähän se kertoo tästä pelistä että mun avaamaton kossupullo oli muuttunut jäähileeksi pakkasessa.
Se kertoo siitä, et ole juonut sitä kossua.Mitähän se kertoo tästä pelistä että mun avaamaton kossupullo oli muuttunut jäähileeksi pakkasessa.
Onko sekin alkoholitonta?Mitähän se kertoo tästä pelistä että mun avaamaton kossupullo oli muuttunut jäähileeksi pakkasessa.
Veikkaan lopputulokseksi seuraavaa: 6-2 Ruotsille. Ruotsi takoo neljää maalia kolmannessa erässä ja Kasken viimeisellä sekunnilla tekemä kavennus on laiha lohtu joukkueelle.
Kyllä olisi Miken pitänyt olla eilen Late Johanssonin paikalla itkemässä ja puhumassa Jeesuksesta.Edes MTV3:n Rikospaikka ohjelmassa?