Vähän samanlaisia hämmästyneen kuuloisia huudahduksia näyttää tulevan.Eskolan selostustyylistä tulee vähän Matti Kyllönen mieleen, en kyllä tiedä miksi.
Peli paranee pitkän turnauksen aikana.Kaikella kunnioituksella, mutta haluaisin näissä peleissä kuulla selostajaa, jolla on kiekon selostamisesta jotain kokemusta.
Mulla tulee mieleen ihan Saukkonen. Samanlaista hallitsematonta oman äänen käyttöä.Vähän samanlaisia hämmästyneen kuuloisia huudahduksia näyttää tulevan.
Olen liian ehdollistunut jaloskiekon seuraamiseen, jossa peli on menetetty, jos ei nyhjätä nolla-nollaa vähintään ensimmäistä kahta erää.Naah, eikö Itävaltakin tullut viiden maalin takaa tasoihin. Peli on ihan auki.
Ai kuten Antero Mertarantaa?Kaikella kunnioituksella, mutta haluaisin näissä peleissä kuulla selostajaa, jolla on kiekon selostamisesta jotain kokemusta.
Olen liian ehdollistunut jaloskiekon seuraamiseen, jossa peli on menetetty, jos ei nyhjätä nolla-nollaa vähintään ensimmäistä kahta erää.
Tarkkana siellä. Pertsi teki.Bertschy vie Sveitsin 1-0 johtoon alivoimalla.
Nemo ei ole saanut vielä elokuun kuudennen päivän muistiota.Pumppuhaulikot ja kaurapuurot mainittu Nemon toimesta, koko ilta tulee.
Nemolla on tapana puhua robottimaisesti pari tai muutama sana kerrallaan.Eskola huutaa selostuksissaan, mutta tuo vitun Nemo huutaa kun puhuu ihan normaalisti. Ei mene sen piikkiin että hallissa on meteliä, ihan normaalisti nuo kaikki muut siellä tuntuu puhuvan.
Eskola huutaa selostuksissaan, mutta tuo vitun Nemo huutaa kun puhuu ihan normaalisti. Ei mene sen piikkiin että hallissa on meteliä, ihan normaalisti nuo kaikki muut siellä tuntuu puhuvan.
Kyllä se tänään on tuolla hallilla.Varsinkin kun Nemo on Helsingin studiossa, jossa Prahan tai Ostravan melu tuskin kuuluu.