To 23.5.2019 Otteluseuranta (13. kisapäivä)

  • 226 726
  • 3 251

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Erik Gustafssonin tykkikausi on kyllä tullut itselleni ihan puun takaa, vaikka NHL:ää seuraankin. Vuonna 2019 tehnyt toiseksi eniten pisteitä puolustajista NHL:ssä.
 

Barney

Jäsen
Prkl, kun Jalonen olisi lukenut jatkoaikaa. Yli 100 viestiä suoltanut, että Olkinuora olisi parempi vaihtoehto maaliin kuin Lankinen. Oikeessa olin, mutta eipä se lohduta juurikaan, kun turpaan tulee.
Ai olet toivonut Olkinuoraa maaliin? En ole ollenkaan huomannut.
 

Karpat46

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Україна
Olin väärässä. NYT olisi viimeinen hetki vaihtaa Lankinen pois. Ole Jalonen rohkea. Tee oikea ratkaisu ja anna joukkueelle mahdollisuus voittaa.

Joukkue taistelee ja pelaa loisto-ottelua, mutta omiin uppoaa kaikki. Lankista pelottaa, päästä hänet piinasta.
 

Rambokala

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Erik Gustafssonin tykkikausi on kyllä tullut itselleni ihan puun takaa, vaikka NHL:ää seuraankin. Vuonna 2019 tehnyt toiseksi eniten pisteitä puolustajista NHL:ssä.
Chicagossa pelattiin Hawaii kiekkoa ja puolustuksesta viis veisattiin. Gustafsson on yksi NHL:n paskimpia omassa päässä, täysi katastofi.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Pesonen voisi olla hieman suoraviivaisempi ja Aki Böögin maalin eteen.
 

holynordic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Україна
Olin väärässä. NYT olisi viimeinen hetki vaihtaa Lankinen pois. Ole Jalonen rohkea. Tee oikea ratkaisu ja anna joukkueelle mahdollisuus voittaa.

Joukkue taistelee ja pelaa loisto-ottelua, mutta omiin uppoaa kaikki. Lankista pelottaa, päästä hänet piinasta.
Aamen!
 

Carlos

Jäsen
Jos jollain ulkomaalaisella on muuten ongelmia Freedomen kanssa, niin SVT ei ole sitä vielä keksinyt blokata. Pikanttina lisänä hurreilla itse asiassa erittäin asiallista ja ammattimaista kommentointia ja analyysia, jopa ihan miellyttävää seurata! NHL-pelaajien lisäksi naapurilla on selvästi myöskin kiekkokulttuuria. Respect.

Ja nyt sitten niitä svedupellejä käkättimeen huolella ja torille.
 

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maximus Lindroth
Nyt heti erän alkuun hurreilta luulot pois. Pari kovaa niittiä ja joku räkämaali maistuisi.
 

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Päästäänkö karavaanista eroon for good, mikäli tänään tulee tukkaan?
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olin väärässä. NYT olisi viimeinen hetki vaihtaa Lankinen pois. Ole Jalonen rohkea. Tee oikea ratkaisu ja anna joukkueelle mahdollisuus voittaa.

Joukkue taistelee ja pelaa loisto-ottelua, mutta omiin uppoaa kaikki. Lankista pelottaa, päästä hänet piinasta.

En usko että vaihtaa. Voisi kyllä kokeilla, Lankinen ei ole parhaimmillaan tänään.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös