To 23.5.2019 Otteluseuranta (13. kisapäivä)

  • 225 496
  • 3 251

Barney

Jäsen
Onko Hughes huudettu jo Kärppiin? Ovechkin oli ihan poikanen Hughesin käsittelyssä.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Terve järki voitti. Miten olisi mennyt liigassa tuomio?
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Sais muuttaa sääntöjä niin, että viimesen vitosen aikana tulee epäonnistuneesta haastosta jäähy.
Saisi mun puolesta muuttaa noin ylipäätään. Silloin loppuisi "kokeilenpa onneani" -haastot tai taktiset haastot, joilla halutaan vaan tauko peliin.
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mikä noissa on sääntö? Onko paitsio jos vastustajajoukkueen pelaaja palauttaa kiekon alueelle?
Periaatteessa pitäisi olla paitsio jos kiekollista karvataan ja kiekko karkaa tämän tai louhikkokosketuksen vuoksi. Mutta jos kuljettaa tai syöttää viivan yli, niin siirretty pitäisi purkautua. Näin minä olen antanut itseni ymmärtää
 

T-aika

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sääntökirjaa en tiedä, mutta minusta meni oikein. Venäjän pelaaja ei kuljettanut eli vienyt kiekkoa takaisin omalle alueelle, vaan se kimposi tämän lavasta. Mielestäni tämän takia oli paitsio oikea tuomio, voin toki olla väärässäkin.
 

Thusberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, Sisu Team, KalPa ja Jokipojat
Tää selostaja Seppo Sorjonen on kyllä pihalla. Tuomari sanoo että haastaa paitsion vuoksi mutta Sorjonen tutkii mailaa.

Taitaa nimi olla kuitenkin Julius?

Selostajana vaikuttaisi olevan nykypäivän keskivertoselostaja eli hemmetin huono joka vain sitten kehittyy ajan mittaan siedettävän huonoksi/välttäväksi selostajaksi silloin kun ei muita parempia ole tarjolla tai joita ei edes haluta kokeilla.

Jalkapallonkin puolelta löytyy muutama tällainen kotimainen selostaja.

Tosin tämä brittipelien selostusten sankari taisi olla vielä huonompi joskin ihme kyllä osasi hieman mainita brittien kiekkohistoriasta edes jotakin, mutta sekin taisi olla pakottamalla pakotettu ennalta oppiminen kuin todellinen seuranta?

Tosin mikään ei taida karmeudessaan voittaa Saukkosen legendaarisia 'Natsi ampuu!', 'Natsi laukoo!' ja 'Natsi lyö!' tason huuhahduksia kun ei osannut yhtä Unkarin pelaajan sukunimeäkään lausua oikein.

Mertarantakin sanoi saman kaverin osalta tosin samaa kaveria Nasiksi ja vahingossa kerran jopa Nakiksi.

Juuri tällaisten takia huomattavankin moni Jatkoajan nimimerkkikin todennäköisesti olisi parempi selostaja kuin mitä nämä Maikkarin selostajat näinä päivinä ovat.

Ei sikäli, että Mertsikään saisi mitään synninpäästöä kun ikä alkaa painaa ja epäolennaisuudet alkavat olla määriltään entisestään kammottavampia.

Tosin ei taida selostaa ilman ihmeitä mikäli jostakin haastattelusta luin kuin vain vuoteen 2021 asti ilman ihmeitä kun kisat Maikkarilla kestää vuoteen 2023 asti.

Toki voi olla, että jatkaa loppuunkin asti kun kyse on vain parista vuodesta lisää.
 

Epätietoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät. Sievin Sisu, Barcelona
Periaatteessa pitäisi olla paitsio jos kiekollista karvataan ja kiekko karkaa tämän tai louhikkokosketuksen vuoksi. Mutta jos kuljettaa tai syöttää viivan yli, niin siirretty pitäisi purkautua. Näin minä olen antanut itseni ymmärtää
Okei, eli taisi olla virhevihellys tuo paitsio.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös