ketjuruletti
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- yks jengi Stadista
Ja Gonna fly now soi hallissa. Venäläistä vittuilua? Ja mites se Wirtasen maila silleen meni hajoamaan? Eikö nyt perjantai osata tehdä kunnon vehkeitä?
Kyllä mulla toimi ilman ongelmia.Hyvin hoidettu taas viaplayllä tämä nettipuoli. Jokereilla täysi mahdollisuus vielä voittoon ja sittenn amatöörit Viaplayllä kusee homman.
Ei se jatkoajalla ollut kyllä lähelläkään.
Wirtasen Petteri.
Eikös sillä mennyt maila? No, Jokereilta lähes tasan niin hyvä peli kuin tuolla rosterilla voi. Kiitos siitä, Jokerit!
Hävisi jo sitä ennen kaksi aloitusta, kolmannella tsska rankaisi. Suurin häviäjä tuossa joukkueessa.
Minä ainakin olen aina helkutin tyytyväinen, kun saan pienimmänkin syyn haukkua heitä ja vittuilla, että olemme heidän yläpuolellaan. Siitä ne vasta suuttuukin, mutta englannin kielen vaikeus tuo heille haasteita todistaa, että olisin väärässä. XDSuomalaiset ja Mäkinen oli aivan onnessaan m**a pystyssä kun pääsi mollaamaan venäläisiä.
Tämä. Varsinkin, jos (ja kun) tuosta Reginille x pelin pelikielto arvotaan.Kyllä tämä sarja taitaa olla taputeltu.
Joo ei Wirtasen aloitukset onnistuneet. Oisko yksi loukkaantuneista, jotka pelaavat. Näillä mennään.
Jalosen ratkaisuja on ihmetelty koko kausi. Haastoja typerissä paikoissa, aikalisien pihtailua yms..Ihmettelen miksei Jokerit ottanut aikalisää, mihin sitä säästettiin?
Ihmettelen miksei Jokerit ottanut aikalisää, mihin sitä säästettiin?
Huonoa tuuria, sarja täysin hoidettavissa vielä.
Duunikiireistä johtuen en nähnyt kuin noin puolet matsista.
Yksi asia kiinnitti kuitenkin huomiota:
-Voittiko Jokerit yhtään aloitusta koko pelissä? Ainakin 80% niistä mitä näin Jokerit hävisi ihan pystyyn.
-Miksei taaskaan jatkoajalla reagoitu, kun oli tuo noin kolmen minsan vaihto, ja vedettiin pitkä? Oliko aikalisä muka käytetty jossain välissä?