To 23.10.2008 Tappara - JYP

  • 10 150
  • 51

Kapo 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tapparahan sen parhaiten tietää että hyvällä hyökkäyksellä voidaan menestyä, mutta puolustus voittaa mestaruuksia.
Ulkopuolisen silmin saattaa näyttää siltä että JYP:n peli olisi jo valmista. Itse olen kuitenkin sitä mieltä että parasta Jyppiä ei olla viellä edes nähty. Tai kuten Jarkko Immonen sen tämän pelin jälkeen sanoi että parantamisen varaa vielä on. Joka tapauksessa JYP:n peli on jo nyt sillä tasolla että rutiinisuorituksella pystytään voittamaan pelejä. Suorittamisen taso alkaa olemaan samaa luokkaa kuin kuin Kärppien dynastian (R.I.P) huippujoukkueilla.
Itse pelin huippukohta oli allekirjoittaneelle, toisella erätauolla siskon miehelle (Tapparafani) soitettu puhelu: "Olit oikeassa Tappara näyttää teurastavan JYP:n Heheh!" ja jne..
 

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
Kieltämättä hyvä peli JYPiltä, vaikkakin alku oli aika karmaiseva. Muutamia huomioita pelistä:

+ Immosen ketju hereillä, kiitos Santtu Silvennoinen.
+ Louhivaaralla on kyllä maaginen liike. Vielä, kun saisi kehitettyä laukaustaan olisi jälki tuhoisaa.
+ Sipiläiseltä hyvä esityö Bicekin maalissa. Kiekko pysyi hallussa, vaikka Tapparan pelaaja tarjosi puutavaraa hanskattomaan käteen.
+ Sinkulta hyvä peli turhan mediakohun jälkeen.
+ Saviano on kyllä pirun vikkelä. Kärsii kyllä selvästi SM-liigan säännöistä, tarkemmalla linjalla hommaisi joukkueelleen runsaasti enemmän ylivoimaa.

- Lippojoki & Vaarasuo pari lähes aina kentällä, kun omassa päässä jouduttiin ongelmiin. Dufva & Aho kaksikko tuntui peluuttavan aika usein kyseistä paria vielä Immosten takana, joka ei tämän nojatuolivalmentajan mielestä ole kovin fiksua. Toisaalta ykkös -ja kakkospakkipari pelaavat jo nyt kovia minuutteja...
- Se kuuluisa nollatoleranssilinja haudattiin ilmeisesti kaikessa hiljaisuudessa median (viime kautisen) pommituksen jälkeen. Huitoa saa minkä kerkiää, koukuista noin puolet jää viheltämättä eikä kiekottoman estäminen tunnu olevan rike laisinkaan. Tästä tosin kärsivät molemmat joukkueet.
- Joku voisi kertoa tamperelaisile, että ei jokaisesta taklauksesta tarvitse vaatia jäähyä...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös