tant gredulin
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Mua jännittää eniten se, muuttaako Marjamäki mitään kolmanteen erään. Ja tietty se, säilyttääkö Lake Erie johtonsa loppuun asti.
Hienoa Mikolle. Mutta näissä kisoissa ollut paska.
Kumpi tapahtuu ennemmin, Suomi tekee maalin jääkiekon World Cupissa vai että Suomi tekee maalin jalkapallon World Cupissa?
Tää on sadan lampaanperseen arvoinen esitys.
Noh, keväällä sitten palautetaan isäm maan kunnia! Avauspelistä urhoollinen 5-1 voitto Ugandasta ja Puljujärvi tekee 2+1. Katso kuvat!
Valitettavasti yhä näyttää siltä, että tässä jengissä ei ole muita mainitsemisen arvoisia pelaajia kuin Granlund.
Kyllä olisin jo valmis ajamaan koko koneen sinne Erieen.Mua jännittää eniten se, muuttaako Marjamäki mitään kolmanteen erään. Ja tietty se, säilyttääkö Lake Erie johtonsa loppuun asti.
Kerros nyt meille kaikille, että mitä pitäis tehdä, kun sä selvästi kakkitietävänä kiekkojumalana ja Sihvostakin suurempana pelin ymmärtäjänä tiedät. Ja selitykseksi ei kelpaa mikään "tarvii paremmat yksilöt" paskan jauhanta.Sihvosen pikku adjutantit taas änkyttämässä :D Suomen noloimmalla kiekkotoimittajalla on muutama oppilapsi, mikä on tavallaan ihan söpöä.
Koivu on vaan riittämätön maailman parhaita vastaan ykkössentterinä, eikä ole esittänyt mitään koskaan näissä turnauksissa, toisun kuin veljensä.Silti pistää kiekkoa reppuun NHL:ssä samalla tahdilla kuin esim. Jussi Jokinen ja vitusti tehokkaammin kuin Granny. Mutta mitä sitä faktoihin tarttumaan.
Aivan marginaalijuttuja Korpikoskia tai Puljujärvi. Tosiaan nuorennusleikkaushan tuossa on se syy, tai siis ei ole mitat täyttäviä NHL-sopimuksen omaavia puolustajia. Ja valmennus ei ole saanut hirveästi yli 100% pelaajamateriaalistaan irti omalla osaamisellaan. Silloin ollaan tässä.En mä sanoisi Suomen olevan mitenkään erityisen paska tässä turnauksessa. Oikeastaan mielestäni vaikuttaa siltä, että jokainen suomalainen pelaa ihan omalla tasollaan, ehkä jopa vähän sen yli. Meillä oli tuossa välissä liian monta ikäluokkaa joista ei oikein mitään tullut. Ei meillä ole tällä hetkellä ykköskorin äijiä muualle kun maaliin. Ensi kisoissa ehkä jo toisin?
Korpikosken olisin varmaan jättänyt kotiin ja ottanut vaikka Puljujärven tilalle. Haula olisi kyllä hoitanut vähintään Korpparin roolin, ja Pulju olisi saattanut saada edes jotain aikaan. Noh, Korpparin nyt olisi korvannut vaikka vittu Hartikaisen Teemu.
On kai tuo karvannut tässäkin pelissä useamman kiekon Venäjän alueella ainakin, jos ei muuta.Aho on ainakin keskittynyt olemaan näkymätön. Ei tee virheitä, mutta ei kyllä paljon edistä peliäkään.
No mitä ihmettä se tuossa legendojen luomassa/valitsemassa joukkueessa sitten tekee?Koivun joukkueelle pelaaminen, ainakin kun puhutaan seurajoukkueesta, on erittäin yliarvostettua. Etenkin Suomessa.
Ette te keskisuomalaiset voi oikeesti olla näin juntteja ja tosikkoja. Tyhmempikin tajusi että tässä katsottiin nyt tulevaisuuteen. HÄPEÄISIT EDES MITÄ ISO ISÄSIKIN SANOISI!Mun menneisyyteen näkevän kristallipallon mukaan toinen noista tapahtui jo.
Mua jännittää eniten se, muuttaako Marjamäki mitään kolmanteen erään.
Kyllä olisin jo valmis ajamaan koko koneen sinne Erieen.
Ei, jos tippuvat niin tippuvat ihan sen takia, että hävisivät itse Venäjälle.Kyllähän tässä suurin harmitus on se, että kisojen viihdyttävintä kiekkoa pelaava jengi tippuu siihen että Suomi on niin paska.
Mä kyllä annan ääneni Lake Ontariolle. Jääkiekko on kanadalainen peli ja kisat on Torontossa niin ihan turha lähteä kikkailemaan mitään.Mua jännittää eniten se, muuttaako Marjamäki mitään kolmanteen erään. Ja tietty se, säilyttääkö Lake Erie johtonsa loppuun asti.
Haluaisin ostaa Huawein puhelimen. Syytän Makwania.Onneksi osun mutelle "SANO SE!" -kohdassa useammin kuin yksikään Leijona tolppien väliin koko turnauksessa.