Kiekko oli koko ajan O'Neillillä hallussa, joten mitään väliä pitäisi olla vaikka takaperin luistelisi alueelle.Kyllähän O'Neill selkeästi meni itse paitsioon ennen kuin sai syötön lähtemään.
Kiekko oli koko ajan O'Neillillä hallussa, joten mitään väliä pitäisi olla vaikka takaperin luistelisi alueelle.Kyllähän O'Neill selkeästi meni itse paitsioon ennen kuin sai syötön lähtemään.
Ei ollut, eikä tarvitse edes valitellaSelvä paitsio, valitettavasti.
....olen sanaton.... Tulkaa ny joku selittää miten VITUSSA toi oli paitsio?
Ihan turhaan olis lähtenyt haastamaan tuota, ei satavarmasti olis tuomio muuttunut.Jalonen miksi et haastanut....
Kyllä vastaavista ollaan mun mielestä ennenkin paitsio vihelletty. Mutta joku sais kaivaa sen KHL:n sääntökirjan, niin saisi varmuuden, miten tuon kuuluu mennä.Kiekko oli koko ajan O'Neillillä hallussa, joten mitään väliä pitäisi olla vaikka takaperin luistelisi alueelle.
Jalonen miksi et haastanut....
KHL-säännöillä paitsio. Vittu. Monta kertaa tästä ollu puhetta täälläkin kauden aikana.
Ei näitä sääntökirjan mukaan vihelletä.Kyllä vastaavista ollaan mun mielestä ennenkin paitsio vihelletty. Mutta joku sais kaivaa sen KHL:n sääntökirjan, niin saisi varmuuden, miten tuon kuuluu mennä.
Myönnän tietämättömyyteni, mutta mikä tämä KHL:n muusta maailmasta poikkeava sääntö on?
Ihan turhaan olis lähtenyt haastamaan tuota, ei satavarmasti olis tuomio muuttunut.
Ei haastoa kannata haastaa, ei se kerran videolta katsottu enää muutu. Uskottavuushan siinä menisi. Se viimeinenkin.
Nyt pitäisi vielä saada palkinto hyvästä erästä. CSKA pystyy vain purkukiekkoihin.