Mainos

To 21.9.2006 KalPa - Lukko

• 15 196
  • 127
Suosikkijoukkue
RL, CC, MS, SB-A, MN, CO, GL, ST,HG, BG
Tuo Honkaheimon tilanne, Otto on suht kumarassa tuossa tilanteessa, mutta kyllä tuossa täyttyivät päähän kohdistuneen taklauksen, sekä ryntäämisen kriteerit, minun mielestäni. Vaikea tilanne taklattavalle, koska Honkaheimo haki juuri kiekon, ja samantien lähti kaartumaan maalin taakse, eli aikast loogista tuo katseen puolittain alhaalla pitäminen, voisi soida melkoisen usein omissa, jos alin puolustaja lähtee kiekkoa hakemaan katse ylhäällä rännipompuista, pakko noissa on alaskin katsoa. Ja hyökkääjän osuus, tuota taklausta ei olisi pitänyt viedä loppuun, koska näki millaisessa kulmassa kaveri on, ehkä hieman yrittikin vältellä suoraa osumaa, ja siksi tuli kontakti kyynärpäällä, paha sanoa. Ja tuo kontakti ei ollut mitenkään sikamainen, tai törkeä, mutta varsinkin videolla näkyvästä jälkimmäisestä kuvakulmasta huomaa, kuinka kyynärpää heilahtaa, eli olkapäällä osuma ei tullut. Näin minä tapauksen näin, saatoin katsoa väärin, mutta se riski on aina olemassa. Joka tapauksessa, linjan mukainen tuomio, ja mielestäni täysin oikea. Toivottavasti tämä taklannut kaveri ei jatkossakaan jarruttele, vaan antaa laitojen ryskyä, nyt kävi vain huono tuuri, sekä Honkaheimon, että taklaajan kannalta. Näitä sattuu.
(Pahoittelut etten muista tähän hätään taklaajan nimeä, pointti lienee kuitenkin selvä) :>

Filimonov

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Nurmeksen Sepot
TmiT:Pelin jälkeen saunottu, muutama kalja juotu, yön yli nukuttu. Minua vituttaa vieläkin illan seepra. Taidanpa perustaa fan clubin Tompalle! Onko kukaan lähdössä messiin..? =P

Minä voisin lähteä. Laitahan klubi pystyyn ja ilmoittele sitten miten siihen liitytään niin olen valmis tulemaan tuollaiseen hienoon kerhoon mukaan.

fågel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport Vaasa
Holocaust kirjoitti:
Ei pitäisi, mutta...
Aivan vit*n säälittävä provo. Onkohan rantaruåttalaisen seuran fani oikea henkilö arvostelmaan KalPan kannattajia junttimeiningistä? Ei sillä, että kannattaisin tavaran viskomista jäälle. Kyllä siellä Vaasassa on myös tavaraa jäälle lentänyt yleisön toimesta. Tämä ei sitten liene junttimeininkiä? Vieläkö sylettää, kun ette aikanaan pystyneet nousemaan aurinkokuninkaan avulla liigaan?

Hyvin näytti säälittävä heittoni menevän perille.

Eikö sulta oikeasti muuta irtoa, kun tuo ainainen rantaruotsalais-juttu? Jos ei, niin tajuaisit edes olla hiljaa.

Vaasassa on lentänyt tavaraa jäälle, mutta siitä on aika hyvin päästy eroon. Saa nähdä minkälainen reissu on edessä kun pari bussilastillista kusipäisiä rantahurreja lähtee forssaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy