To 21.3.2019 Otteluseuranta (Liiga)

  • 60 777
  • 956

Tonny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ihan kelvollista ylivoimaa Pelsuilta.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Hetihän se helähti, ja edelleen nämä kokeneimmat ottaa näitä aivopierujäähyjä. Alku oli hyvä, ja nyt ojennettiin vastustajalle hyvä startti.
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Hämmentävää seurata molempia pelejä yhtäaikaa, kun valkoiset joukkueet pelaavat mustia vastaan kahdessa ruudussa. Tilannetta helpottaa, kun kummassakin ruudussa valkoiset ovat hyviksiä ja mustat pahiksia.
Mäkin olen aina Tähtien Sodassa ollut enämpi Imperiumin miehiä!
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Se on jokaisen oma oletusarvo odottaako Game1 seiskapelin tasoista peliä. Itse vertaan tätä noihin säälipleijareihin ja onhan tämä ollut 100kertaa parempaa jokaisella osa-alueella.
Itse lähinnä vertaan runkosarjaan, ja mielestäni vielä ei ole kovin näkynyt eroa.

Kyllähän se tästä lähtee!
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Knap

Orava

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lahdessa mennään samalla kaavalla, kuin viimeksikin näiden kohdatessa. IFK pitää enemmän kiekkoa, Pelicans on vaarallinen vastahyökkäyksissä, IFK ottaa tyhmän jäähyn ja Pelicans tekee maalin.
 

Bonsai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS + länsirannikon muut joukkueet
Kova aloitus Tepsiltä. Sellainen 10 minuuttia peliä takana ja 2 laukausta, toinen läheltä nollakulmaa.

Kallen taktiikkaa, joku isompi idea on tuon takana ja aukeaa meille sitten pelin edetessä
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös