heavylutaa18
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Olipa upeasti puolustettu IFKlta. Miljoonat kokoonpanossa näkyy.
Mäkin olen aina Tähtien Sodassa ollut enämpi Imperiumin miehiä!Hämmentävää seurata molempia pelejä yhtäaikaa, kun valkoiset joukkueet pelaavat mustia vastaan kahdessa ruudussa. Tilannetta helpottaa, kun kummassakin ruudussa valkoiset ovat hyviksiä ja mustat pahiksia.
Itse lähinnä vertaan runkosarjaan, ja mielestäni vielä ei ole kovin näkynyt eroa.Se on jokaisen oma oletusarvo odottaako Game1 seiskapelin tasoista peliä. Itse vertaan tätä noihin säälipleijareihin ja onhan tämä ollut 100kertaa parempaa jokaisella osa-alueella.
Et varmaan, koska Jokerit. Hohohohohohoh!Mulla on sitten oudonlainen kuva pleijarilätkästä, koska en sitä vielä ole nähnyt
Miljoonat oli jäähyboxissa.Olipa upeasti puolustettu IFKlta. Miljoonat kokoonpanossa näkyy.
Kova aloitus Tepsiltä. Sellainen 10 minuuttia peliä takana ja 2 laukausta, toinen läheltä nollakulmaa.
Kova aloitus Tepsiltä. Sellainen 10 minuuttia peliä takana ja 2 laukausta, toinen läheltä nollakulmaa.
Höpö höpöSarjassa tulee 4-0 turpaan.
Olen vähän OCD, mutta ärsyttää jäähallit joissa tulostaulu ei ole suoraan keskiympyrän yläpuolella.