Tuntuu, että Heikkilälle ja Korkalaiselle on tärkeämpää miellyttää JYPiä ja eivät oikein osaa olla kriittisiä ja haastaa, kun olisi syytä.On kyllä todella heikkoa tuo toimittajien touhu ollut Jyväskylässä melkeinpä aina. Korkeintaan kysytään jostain tuomarista jotain pelin jälkeenkin, mutta tuomareitahan ei voi kritisoida ettei tule pelikieltoa.
Voi olla tietysti jotain tällaista, mutta ei tuo nyt vakuuta. Heittämällä Parkkisen taso ollut ainakin ennen samaa luokkaa ellei jopa parempi. Toki ei kauheasti näyttöjä voi antaa..Mulla on sellainen kutina, että joku maalivahti oli pakko lainata, ja kun kerran lainasta maksetaan, niin halutaan ottaa siitä kaikki irti. Tiedä vaikka vähän sillä silmällä katsottaisiin, että tehtäisiin pidempää sopimusta Jukurin kanssa, jos homma sujuu?
Kouvolassa kotituomarit?
Joo ihmetystä tuo herättää ja harmittaa Parkkisen puolesta, mutta mitään muuta selitystä tälle en keksi. Paitsi jos Parkkisellakin on jotain vammaa, joka ei estä pelaamista, mutta ei myöskään mielellään peluuteta.Voi olla tietysti jotain tällaista, mutta ei tuo nyt vakuuta. Heittämällä Parkkisen taso ollut ainakin ennen samaa luokkaa ellei jopa parempi. Toki ei kauheasti näyttöjä voi antaa..
Nemo ei sanonut sanaakaan Parkkisesta, mutta Leinosesta totesi, että on sen verran nuori ori, että ei voi pelata kolmea ottelua viikossa putkeen, vaan tarvitsee lepoa ja harjoittelua myös. Kuulemma huomenna pelaa.Mulla on sellainen kutina, että joku maalivahti oli pakko lainata, ja kun kerran lainasta maksetaan, niin halutaan ottaa siitä kaikki irti. Tiedä vaikka vähän sillä silmällä katsottaisiin, että tehtäisiin pidempää sopimusta Jukurin kanssa, jos homma sujuu?
No ainakin Pletserin estäminen oli aika helvetin selvä ja pitäis viheltää jopa tällä linjalla, mutta ei tänään.Näin puolueettomana ei tuossa kyllä montaakaan paikkaa ollut mistä olisi JYP voinut ylivoimaa saada.
Voi toki olla, että tässä on turtunut tähän miekkailuun ja painiin maalien edustoilla.
Yhden ottelun mittainen laina, jota jatkettiin nyt toiseen otteluun.Mulla on sellainen kutina, että joku maalivahti oli pakko lainata, ja kun kerran lainasta maksetaan, niin halutaan ottaa siitä kaikki irti. Tiedä vaikka vähän sillä silmällä katsottaisiin, että tehtäisiin pidempää sopimusta Jukurin kanssa, jos homma sujuu?
Tiedän?Yhden ottelun mittainen laina, jota jatkettiin nyt toiseen otteluun.
Lukuvirhe. Mutta onko Parkkinen tällä kaudella pelannut edes Mestiksessä pelejä? Jos tilastoja uskominen niin toisella muutama peli alla ja toinen kerennyt kerran käväisemään maalissa hetken aikaa, hassua silti peluuttaa Jukuria ellei nyt sitten ole jotain että saa ilmaiseksi lainaan jos saa peliaikaa :DTiedän?
Sitä vähän kaikki kyselivätkin.Mistäs vitusta tuo nyt tuli?
Liikaa virheitä aloituksessa. (Pelin viivyttäminen - rike aloitustapahtumassa)Ja sieltä JYPille jäähy. Nyt meni kyllä syy ohi?
Mä vastajinxaan - kohta hörpsähtää.Uuh, Jukuri torjuu varmasti. (Sori jinx)