Estäminen normaalisti, mutta ei tällä kertaa.
KamppailupelaamistaEstäminen normaalisti, mutta ei tällä kertaa.
Menee tasan eli ei saada joulun jälkeen jäähyjä ollenkaan.Pitääks tässä tehdä joku kansalaisaloite, että JYP:n saisi taas ylivoimaa, kun ei muuten tule.
Ei eduskunta hyväksy sitä kuitenkaan. Sinkku saattaisi kannattaa aloitetta. Jotain muuta keinoa käyttöön.Pitääks tässä tehdä joku kansalaisaloite, että JYP:n saisi taas ylivoimaa, kun ei muuten tule.
Menee tasan eli ei saada joulun jälkeen jäähyjä ollenkaan.
Nemo kehui miehen otteita SaiPaa vastaan. Mahdollisti 1 pisteen. Minä en maalivahtien päälle paljoa ymmärrä.Todella outo torjuntatyyli tuolla Jukurilla, ikäänkuin syöksyy eteenpäin. Muutenkaan ei kovin varmaa kuvaa kaverista ole saanut..
Piti kehua ettei tarvinnut laittaa Parkkista maaliin.Nemo kehui miehen otteita SaiPaa vastaan. Mahdollisti 1 pisteen. Minä en maalivahtien päälle paljoa ymmärrä.
Joo voi olla. Vähän olen pettynyt kun radio Keskisuomalainen ei viitsi haastaa ja selvittää tuota Parkkisen tilannetta ollenkaan.Piti kehua ettei tarvinnut laittaa Parkkista maaliin.
On kyllä todella heikkoa tuo toimittajien touhu ollut Jyväskylässä melkeinpä aina. Korkeintaan kysytään jostain tuomarista jotain pelin jälkeenkin, mutta tuomareitahan ei voi kritisoida ettei tule pelikieltoa.Joo voi olla. Vähän olen pettynyt kun radio Keskisuomalainen ei viitsi haastaa ja selvittää tuota Parkkisen tilannetta ollenkaan.
Mulla on sellainen kutina, että joku maalivahti oli pakko lainata, ja kun kerran lainasta maksetaan, niin halutaan ottaa siitä kaikki irti. Tiedä vaikka vähän sillä silmällä katsottaisiin, että tehtäisiin pidempää sopimusta Jukurin kanssa, jos homma sujuu?Joo voi olla. Vähän olen pettynyt kun radio Keskisuomalainen ei viitsi haastaa ja selvittää tuota Parkkisen tilannetta ollenkaan.