Mainos

To 20.10.2022 KooKoo - JYP

• 11 673
  • 350

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
Kemelille loukkaantuminen..? Taklaustilanne irti laidasta

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Kemell ei pahemmin ota enää noita taklauksia vastaan, jäikö viimekauden Pospisil-niitistä jotain traumaa. Ennen sitä nähtiin koviakin vastataklauksia.

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
Estäminen normaalisti, mutta ei tällä kertaa.

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Kail Pletser

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pitääks tässä tehdä joku kansalaisaloite, että JYP:n saisi taas ylivoimaa, kun ei muuten tule.
Ei eduskunta hyväksy sitä kuitenkaan. Sinkku saattaisi kannattaa aloitetta. Jotain muuta keinoa käyttöön.

Hieroja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Todella outo torjuntatyyli tuolla Jukurilla, ikäänkuin syöksyy eteenpäin. Muutenkaan ei kovin varmaa kuvaa kaverista ole saanut..

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
Pitääkö Gardinerin kohdalla aina mainita, että pelasi myös 12 peliä HIFK:ssä. Vau.

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
Ei estetty Pletseriä siinä, hän?!

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
Ei kyllä päätä huimannut pelin taso ekassa erässä

chubster

Jäsen
Eka erä pelattu ja on melko sanaton olo tuota katsellessa. Joku saattaisi itkeä, mutta itseä jopa hieman naurattaa.

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Kouvolassa kotituomarit?

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Piti kehua ettei tarvinnut laittaa Parkkista maaliin.
Joo voi olla. Vähän olen pettynyt kun radio Keskisuomalainen ei viitsi haastaa ja selvittää tuota Parkkisen tilannetta ollenkaan.

Olipa surkea erä. Jospa jatkais katselua 3.erässä, silloin JYP onnistuu kaikessa 2.erän aikana.

Hieroja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Joo voi olla. Vähän olen pettynyt kun radio Keskisuomalainen ei viitsi haastaa ja selvittää tuota Parkkisen tilannetta ollenkaan.
On kyllä todella heikkoa tuo toimittajien touhu ollut Jyväskylässä melkeinpä aina. Korkeintaan kysytään jostain tuomarista jotain pelin jälkeenkin, mutta tuomareitahan ei voi kritisoida ettei tule pelikieltoa.

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mulla on sellainen kutina, että joku maalivahti oli pakko lainata, ja kun kerran lainasta maksetaan, niin halutaan ottaa siitä kaikki irti. Tiedä vaikka vähän sillä silmällä katsottaisiin, että tehtäisiin pidempää sopimusta Jukurin kanssa, jos homma sujuu?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy