To 2.5.2019 Otteluseuranta (Liiga}

  • 38 033
  • 585

Hoitsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Melkoisella höyryllä mennään. Kummalla loppuu happi ekana?
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

Hoitsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Nyt on HPK ollu kyllä jäljessä, pari hyvää paikkaa toki, mutta jotenkin anto Kärpille hallinnan
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

Vaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Hyvää peliä molemmilta. Tunnelmaakin on hallissa
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

Hoitsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kunnolla saa hakata maalivahtia hanskaan :)
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Kärpät heittää hyvin lasin kautta pihalle.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

Hoitsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Nyt sitten oranssit sai pientä pyöritystä aikaiseksi ja Kärpät oli ottavana osapuolena
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

Holik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Calgary Flames
Tässä kun tätä ketjua seuraamalla joutuu mahdollisesti ratkaisevaa finaalia seuraamaan, niin tekisi mieli siteerata Don Tamia ja tuumata: "Mä häpeän, mä häpeän". Ja aivan vain sen takia, että joutuu tällä tavalla ottelua seuraamaan. Kyllä pitäisi finaalit saada kokonaan maksumuurien takaa pois. Samaan aikaan jotain EHT-läpsyttelyä kakkosella.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

Hoitsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tässä kun tätä ketjua seuraamalla joutuu mahdollisesti ratkaisevaa finaalia seuraamaan, niin tekisi mieli siteerata Don Tamia ja tuumata: "Mä häpeän, mä häpeän". Ja aivan vain sen takia, että joutuu tällä tavalla ottelua seuraamaan. Kyllä pitäisi finaalit saada kokonaan maksumuurien takaa pois. Samaan aikaan jotain EHT-läpsyttelyä kakkosella.
No eivät sentään niitä B1 kisoja näytä, joku Hollanti pyörittämässä YV:tä olis varmasti YLE-verolle vastinetta
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Yllättäen taas oululaistuomarit.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

Ralph

Jäsen
Vihelletäänköhän HPK:lle tässä sarjassa enää yhtään jäähyä? Ei jumalauta mikä kahva jäi viheltämättä pari minsaa sitten.
Vihelletäänkö Kärpille tässä sarjassa enää yhtään jäähyä? Ei jumalauta mikä korkea maila jäi viheltämättä alle minuutti sitten.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
HPK, valitettavasti, häviää tämän pelin Almari-Karjalainen-pakkiparin virheisiin. Nyt jo ekaan kymppiin pari kertaa sekoiltu paikoissa, joissa kiekko vain olisi pakko saada pois omalta puolustusalueelta. Toisessa erässä käy kylmät Kärppien lyhyen vaihtomatkan takia, jos eivät skarppaa kunnolla.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös