To 2.5.2019 Otteluseuranta (Liiga}

  • 38 015
  • 585

Vide68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, RoKi
Tsemppiä tosiaan kaikille! Toivotaan että ottelu ratkeaa tavalla, mistä ei kellään ole nokankoputtamista. Paljon toivottu, kyllä, mahdotonta, ehkä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Nimimerkki @Purkan Jauhaja on syytä laittaa ignoreen, jos ketjua haluaa seurata ottelun aikana.

Ei mitään henkilökohtaista. Muut kärsivät samasta ongelmasta silloin, kun itse olen hallilla. Tai no, Telian viivehän tuo suurin syy on.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Nythän tuo "pohjoinen" tuplaus kuulosti ihan asialliselta, kun ei ollut koko hallia huutamassa. :)
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert
Suosikkijoukkue
HPK
Nimimerkki @Purkan Jauhaja on syytä laittaa ignoreen, jos ketjua haluaa seurata ottelun aikana.

Ei mitään henkilökohtaista. Muut kärsivät samasta ongelmasta silloin, kun itse olen hallilla. Tai no, Telian viivehän tuo suurin syy on.

Aika kovia syytöksiä! En ole hallilla tänään, joten olen itsekin spoilauksien armoilla.

Edit: Toki paskojen juttujen takia kannattaa laittaa ignorelle.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
En sanoisi, että Telian lähetyksessä on viivettä, mutta matsin jälkeen alkaa Tarvan Laatikkoleikki.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Perkules että tulinen laukaus meidän Misellä. Tekee tänään.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

Vaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Toivottavasti mestaruus ratkeaa tänään, että paikalle saapuneet kärppäfanit eivät olisi turhaan saapuneet paikkakunnalle.

Onhan se hauskaa olla hallissa, kun mestaruus ratkeaa. :) Muutamaan otteeseen olen Raksilassa todistanut, kun Fat Lady on alkanut laulamaan.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös