Nyt kyllä vituttaa...
Blues elää tätä sarjaa eteenpäin ainoastaan paremmalla ylivoimapelillään. Jos se tästä jatkoon itsensä jollain keinolla vääntää, niin äkkiä tulee noutaja noilla otteilla.
Uskon, että vituttaa. Ottelu oli peilikuva tiistain kamppailusta. Se, että Blues elää ylivoimastaan, oli tänään totta. Joskin sitä ylivoimaa olisi pitänyt tulla huomattavasti enemmän. Olen nähnyt sarjan kaikki pelit ja täytyy sanoa, että itse Kahvakorven Tappara olisi ollut kateellinen tuosta. Jatkuvaa, aivan jatkuvaa kiekottoman miehen estämistä. Hyökkäysalueella joka kerta. Täytyy toivoa, että tuo ei ole tämän kevään pleijarien taktiikka. Aivan käsittämätöntä! Siitäkin olen samaa mieltä, että noutaja tulee hyvin nopeasti, jos peli jatkuu tuollaisena.
Kiva, kun voitettiin. Kiitos Nikkilä. Kellerin ensimmäinen maali meni Nikkilän ja Jalvannin (?) piikkiin 50/50, mutta Kähkösen toinen oli Tommin ihan oma taidonnäyte. Pelsujen kolmas (joka taas lähti törkeistä kiekottoman estämisistä) saattoi olla Koskiselta moka. En ole ihan varma osuiko laukaus Kokon mailaan.
Peli oli edelleen järkyttävän huonoa. Purut edellen aivan perseestä ja huolellisuus puuttui. Puolustajilla olisi tänään ollut aikaa antaa se helppo ykkössyöttö omille, kun hyökkääjätkin viitsivät tulla hakemaan alhaalta. Jostain syystä kaikkien oli kuitenkin pakko päästä leipomaan kiekkoa ainakin kerran ja sitten se olikin siinä. Etunenässä tätä teki Clarke. Ei tää nyt vieläkään näytä hyvältä, prkl!
Öhman paransi, mutta jäätyi taas kolmanteen erään. Sallinen pelasi varsin kohtuullisesti uudella paikallaan. Sitten tapaus Clarke. Miksi selkä suoristuu heti kun saa kiekon omalla alueella? Kertokaa mulle! Tänään Clarke taisteli kentän huonoimman tittelistä Nikkilän kanssa. Hävisi muuten senkin kaksinkamppailun.
Seuraavaan peliin toivon taas kerran liikettä ja räväkkyyttä. Helpot ykkössyötöt pitää antaa varmasti ja huolellisesti eikä jäädä ihailemaan kiekkoa. Toinen toive olisi muutos tuomarilinjaan. Olis tosi kiva, jos käytettäisiin jääkiekkosääntöjä välillä.
Tolsan jäähy oli todella typerä. Ehkä vähän ylilatausta.