Tuosta meinasin jo kirjoittaakin, mutta minua opastettiin viimeksi että Damon ei ole koskaan tapellut eikä tule koskaan tappelemaan ja näin on ihan itse jossain sanonutkin yksityisesti jollekin kirjoittajalle joten...
Halmela kirjoitti:
No samaa se teki silloin Corson kimpussa ja pudotti jo toisen hanskankin, mutta sain sen mainitsemisesta niin kovat ripitykset täällä palstalla kun joku oli kuulemma jutellut ihan henk koht Damonin kanssa. Jep jep.
Mielestäni Damon nytkin haki ihan kunnon hippasia eikä vaan silitellyt päätä.
Jep jep, näinhän hän itse tuolloin sanoi. Poistuin tänään hallilta Hotsin tokan jälkeen, enkä ainakaan siihen mennessä muista nähneeni mitään tavallisuudesta poikkeavaa vääntöä. Oli ilmeisesti tuon jälkeen? Kuusiston ja Plattin välillä oli tokassa erässä pientä säpinää, ja Ape pisti Kuusiston takaisin jäälle, kun näki Plattin jatkavan. Kuusisto kävi vain pyörähtämässä aitiossa.
Mutta tosiasia on, että ei sillä Derekillä vieläkään sitä myllyä liigassa ole. Saas nähdä tuleeko sitä, itse en usko. Voi tietysti olla, että haastaa joka matsissa vastustajan P-Amerikkalaisia(Corso,Platt), mutta kieltäytyvät sitten järjestään Derekin kutsuista. Katsotaan kuinka loppukausi menee.
Ei ole kyllä Masia mikään ikävä, ainakaan tämän päivän perusteella. Aivan täysi rukkanen, jota Kuparinen ja Sammalkangas paiskivat jäähän useaan otteeseen. Huhtanen korvaa Masin hyvin.
Seikola kaatuili useasti, tosin aina kun ylivoimalla viritti viivalla, pieni pelko oli perseessä. Otti pari hyvää niittiäkin vastaan, mistä vähän mussutti tuomareillekin. Poistui kolmannessa pukukopin puolelle.
Eero oli muuri. Myös Korhonen pelasi todella hyvän ottelun. Mattia ei sitten Ipan paidassa tänään nähty. Oli ilmeisesti mummu kuollut, ja mies oli matkalla Suomeen.