Mainos

To 19.2.2009 Ässät-Ilves

• 8 955
  • 31

Halmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
maajoukkue
En nyt ymmärrä, miksi Damonin on lähes pakko jonkun mielestä ottaa matsi? Eipä sillä, että mulla sinänsä olisi mitään sitä vastaan, mutta kyllä me tarvitaan joka ukkoa näissä lopuissa peleissä. Säännöt kun kerran ovat mitä ovat.

Jos minua tarkoitat niin mulle on ihan sama ottaako matsia vai ei. Mieluiten kuitenkin ei. Ulkomaalaisten pistepörssissä sijalla 10 ja ulkolaisista keskushyökkääjistä toisiksi tehokkain. No, kertooko se Liigasta jotain niin siihen en ota kantaa mutta olen kohtalaisen tyytyväinen Damonin panokseen ja jos ratkaisuotteluissa löytyy vielä yksi vaihde lisää niin hienoa.

Niin, huomasiko kukaan missä tilanteessa se Seikola loukkaantui?

Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Varjotuuli
Ei ole kyllä Masia mikään ikävä, ainakaan tämän päivän perusteella. Aivan täysi rukkanen, jota Kuparinen ja Sammalkangas paiskivat jäähän useaan otteeseen. Huhtanen korvaa Masin hyvin.

Tästä taisin jo aikaisemminkin mainita, mutta olen tosiaan nähnyt Masin tositoimissa tällä kaudella nyt viisi kertaa ja näiden pelien perusteella ei ainakaan minun ensi kauden Ässiini edes mahtuisi.

Ei mitään käyttöä kahdessa ensimmäisessä ketjussa ja kahteen seuraavaan näitä kavereita löytyy muutenkin.

Itse pelistä ei kummempaa sanottavaa. Peli on hyvissä uomissa, mutta harmi kyllä taitaa runkosarja päättyä "kesken". Hieno esitys.

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ilveksellä oli vain yksi kuvio.

Tuo oli aika helppo ymmärtää, kun näki Pietilän fläppitaulun. Sangen yksinkertaista Sakkekin näytti toivovan; taululla yksi ainut viiva maalin taakse, jossa risti. Siinähän oivallinen hyökkäyssommitelma..! =D

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
En nyt ymmärrä, miksi Damonin on lähes pakko jonkun mielestä ottaa matsi? Eipä sillä, että mulla sinänsä olisi mitään sitä vastaan, mutta kyllä me tarvitaan joka ukkoa näissä lopuissa peleissä. Säännöt kun kerran ovat mitä ovat.

Ei tainnut kukaan tätä tarkoittaakkaan. Itse ainakin vain totesin, että kaveri on hanakasti käynyt iholle jo useampaan otteeseen, eli mylly olisi voinut olla mahdollinen. Se nyt on selvä että kaverista on sen verran paljon iloa kentällä, ettei niitä päähänlyöntikisoja kannata kyllä ottaa. (Paitsi tietysti silloin, jos tanssikaveriksi ilmoittautuu esim. Corso.)

Mig428

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Luulenpa, että Seikolan tapauksessa ei mitään pahempaa tapahtunut vaan muutaman taklauksen jäljiltä oli vain päästävä ennen muuta joukkuetta pukusuojaan, että ehtii tyhjentää kakkat pelivermeistä. Eilisen perusteella on taas ihmeteltävä mistä tämä Ilveksen Grönvall nämä tehopisteensä on oikein tällä kaudella kerännyt. Todella pehmoiset otteet kaukalossa. Muutenkin Ilveksen esitys oli kyllä todella luokaton. Täytyy vain ihmetellä missä se itseluottamus oli minkä voisi olettaa tulevan pelaajiin tuollaisen voittoputken myötä. Toinen maajoukkuetähti Anttila on myös hupaisaa katsottaavaa kaukalossa. Liike on yllätävän hyvää ja suojaa kiekkoa kokonsa ansiosta todella hyvin, mutta kyllä täytyy ihmetellä, että miten maajoukkueeseen? Onnea vaan Ipalaisille pudotuspeleihin, meille ei sitä paikkaa tälläkään kaudella suotu.

Satunnainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Luulenpa, että Seikolan tapauksessa ei mitään pahempaa tapahtunut vaan muutaman taklauksen jäljiltä oli vain päästävä ennen muuta joukkuetta pukusuojaan, että ehtii tyhjentää kakkat pelivermeistä.

Luulenpa myös, että juuri tästä oli kyse. Kakka nyt vain tarttui niin pahasti, että ei nyt millään ehdi ennen lauantain peliä sitä siivoamaan. Tilanne tarkistetaan uutisten mukaan sitten maanantaina. Mitä tähän viralliseen tarinaan tulee, niin olisihan se nyt aivan ennenkuulumatonta, että jääkiekkoilija ihan oikeasti olisi loukkaantunut pelin tiimellyksessä. Kovin oudolta kuulostaa tuollainen taklaustilnteessa tullut kylkivamma, eikö niin.

Muutenkin Ilveksen esitys oli kyllä todella luokaton. Täytyy vain ihmetellä missä se itseluottamus oli minkä voisi olettaa tulevan pelaajiin tuollaisen voittoputken myötä.

Kovasta itseluottamuksesta on kovin lyhyt matka siihen ajatukseen, että kuvitellaan voitettavan puoliksi itsestään. Kotipeli SaiPaa vastaan meni ilmeisesti juuri niin (en ollut paikalla), ja voitto tuli yksittäisen hyvän jakson ansiosta, vaikka muuten SaiPa olikin painostavampi osapuoli. Kai siellä ainakin osa ajatteli, että Ässät kaatuu ihan omia aikojaan. Näin ei käynyt, ja joukkue, joka voiton enemmän ansaitsi, sen myös sai.

Mitä peliin muuten tulee, niin erityismaininnan ansaitsee Masi Marjamäki. En tiedä, mikä trauma hänelle on jäänyt, mutta voisi setviä sen omalla ajallaan. Nythän hän yritti kuljetella kiekkoa, kuin omaisi Niinimäen kädet ja Plattin jalat, ja tietäähän sen, mihin se johtaa - menetykseen vähintään, ja monesti tuli vielä sen päälle taklatuksikin. Olisi vain pelannut sitä normaalia peliään, missä keskittyy fyysiseen puoleen, eikä luule liikoja kiekollisista kyvyistään.

Ilveksen kannalta ainoa positiivinen seikka oli Korhosen hyvä peli. Maalivahtitilanne on siis edes kunnossa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy