Mut mun isällä on isompi pippeli kun sun isällä.
Ps. En katsonut peliä. En ole katsonut tällä kaudella yhtään KHL-peliä. En aio katsoa tällä kaudella yhtään KHL-peliä. Mun elämä ei muutu suuntaan tai toiseen, voittaako Jokerit KHL:ssä tai ei. Ei kiinnosta tippaakaan KHL, eikä Jokerit. Onnea vaan loppukauteen.
Mut mun isällä on isompi pippeli kun sun isällä.
Ps. En katsonut peliä. En ole katsonut tällä kaudella yhtään KHL-peliä. En aio katsoa tällä kaudella yhtään KHL-peliä. Mun elämä ei muutu suuntaan tai toiseen, voittaako Jokerit KHL:ssä tai ei. Ei kiinnosta tippaakaan KHL, eikä Jokerit. Onnea vaan loppukauteen.
Pakkohan se on uskoa kun se pitää tulla tänne oikein erikseen kertomaan :DEi kiinnosta tippaakaan KHL, eikä Jokerit. Onnea vaan loppukauteen.
Mutta samahan se on KHL:n kohdalla jos katsoo enimmäkseen NHL:ää. Näyttää oikeastaan aikamoiselta räpellykseltä ja löysäilyltä. Varsinkin livenä. Olin pari viikkoa sitten katsomassa ekaa kertaa änäriä livenä enkä ihan heti meinannut uskoa silmiäni, koska se nopeus ja se pelinopeus oli niin korkealla tasolla. Live-KHL on aivan pikkupoikakamaa siihen verrattuna.Itse satuin joulun aikaan porukoilla ollessani katsomaan jotain liigapeliä. Haukottelin siinä kuinka huonoa kiekkoa pelaavat, samalla kun selostajat hehkuttivat kuinka nyt pelataan ehkä kauden viihdyttävintä ottelua. Pisti vähän hymyilyttämään.
Älä nyt suutu. Kaiken järjen mukaan, jos sinua ei kiinnosta pätkääkään KHL tai jokerit, et vaivaudu asioita mitenkään kommentoimaan. mä en ainakaan vaivautuisi.Kommentoi Jokereiden otteita tällä kaudella KHL:ssä = Jatkoajassa se on trollausta ja Jokeri-fanien kiusaamista.
Okei. Jankon sanoin, asia kunnossa.
Jatkakaa herkkähipiäiset.
Mutta samahan se on KHL:n kohdalla jos katsoo enimmäkseen NHL:ää. Näyttää oikeastaan aikamoiselta räpellykseltä ja löysäilyltä. Varsinkin livenä. Olin pari viikkoa sitten katsomassa ekaa kertaa änäriä livenä enkä ihan heti meinannut uskoa silmiäni, koska se nopeus ja se pelinopeus oli niin korkealla tasolla. Live-KHL on aivan pikkupoikakamaa siihen verrattuna.
No shit. Khl:ää harva väittääkään tasokkaammaksi kuin änäri. Sen sijaan mielensäpahoittajien armeija iskee heti jos vihjaa KHL:n olevan parempaa lätkää kuin 1üga.Mutta samahan se on KHL:n kohdalla jos katsoo enimmäkseen NHL:ää.
Tämä on mulle tietynlainen palstatotuus ja klisee, tai ainakaan en itse ole nähnyt kuin kourallisen huonoja NHL-matseja. Jokunen ulkoilmamatsi tulee heti mieleen, mutta pääasiassa pelaajien taitotaso, viisikkopelaamisen laatu ja pieni kaukalo takaavat mulle lähes aina hyvä viihtyvyyden. KHL:ssä samoin ei ole ollut edes Jokereiden kohdalla, paitsi ekalla kaudella, mutta tunteella fanittaminen sotkee kokemuksen arviointia tietyssä mielessä.Änärissä pelataan valtava määrä pelejä ja kyllä niistä iso osa on ihan tuhnuja.
Tämä on mulle tietynlainen palstatotuus ja klisee, tai ainakaan en itse ole nähnyt kuin kourallisen huonoja NHL-matseja. Jokunen ulkoilmamatsi tulee heti mieleen, mutta pääasiassa pelaajien taitotaso, viisikkopelaamisen laatu ja pieni kaukalo takaavat mulle lähes aina hyvä viihtyvyyden. KHL:ssä samoin ei ole ollut edes Jokereiden kohdalla, paitsi ekalla kaudella, mutta tunteella fanittaminen sotkee kokemuksen arviointia tietyssä mielessä.
Kenties se, mikä Liiga-joukkueiden faneja KHL:ssä vieroksuttaa ja saa aikaan tuollaisia kommentteja on KHL:n täydellinen mielenkiinnottomuus heille. Eli siis siellä puolella on vaikea ymmärtää miksi KHL todellisuudessa kiinnostaisi ketään. En koe, että kovinkaan usein pelin laatua mollattaisiin suhteessa Liigaan, vaan yleensä sitä nillitystä tulee jostain muusta. Liigan etuna on heille se, että se koetaan automaattisesti paljon kiinnostavammaksi ympäristöksi suomalaiselle jääkiekkojoukkueelle kuin KHL. Kyllä minäkin vierastan KHL:ää vaikka kuinka paljon, vaikken missään tapauksessa kiistäkään pelin laadun olevan siellä parempaa kuin Liigassa.No shit. Khl:ää harva väittääkään tasokkaammaksi kuin änäri. Sen sijaan mielensäpahoittajien armeija iskee heti jos vihjaa KHL:n olevan parempaa lätkää kuin 1üga.
Mutta samahan se on KHL:n kohdalla jos katsoo enimmäkseen NHL:ää. Näyttää oikeastaan aikamoiselta räpellykseltä ja löysäilyltä. Varsinkin livenä. Olin pari viikkoa sitten katsomassa ekaa kertaa änäriä livenä enkä ihan heti meinannut uskoa silmiäni, koska se nopeus ja se pelinopeus oli niin korkealla tasolla. Live-KHL on aivan pikkupoikakamaa siihen verrattuna.
Kuten joskus käy, kun selvästi parempi joukkue johtaa yli maalilla I erän jälkeen.
Täsmentäisin, että SKA ei ollut selvästi parempi joukkue ensimmäisessä erässä muuten kuin tulostaululla ja paperilla.
Tätä osaaltaan selitellään lentokentillä. Validi tai ei. Se ei selitä miksi lentokentillä peli näyttää paremmalta kuin sössönliigassa.Mutta samahan se on KHL:n kohdalla jos katsoo enimmäkseen NHL:ää. Näyttää oikeastaan aikamoiselta räpellykseltä ja löysäilyltä. Varsinkin livenä.
Mielestäni on aivan selvää että ei. On suorastaan älyllistä epärehellisyyttä ja jääkiekon seuraamisen laiskuutta sanoa, että NHL:n paremmuus suhteessa KHL:ään johtuisi yksin tai edes pääosin kaukalon koosta.Tätä osaaltaan selitellään lentokentillä. Validi tai ei
Ei niin. KHL:ssä pelin taso on Liigaa korkeampi siksi, että sinne saadaan suurilla tuloilla ja selkeässä enemmistössä tapauksista alhaisemmalla verotuksella hommattua parempia pelaajia ja muuta henkilökuntaa kuin Liigaan.Se ei selitä miksi lentokentillä peli näyttää paremmalta kuin sössönliigassa.
Ja kääntäen samaa selitystä voidaan käyttää KHL:n ja NHL:n tasoeroille. Verotus lienee kuitenkin tässäkin venäläisten etu. Minulle NHL ei herätä sitten minkäänlaisia tunteita. Voin hyvin täten ymmärtää että KHL on muovia joillekin. Taitoeroja kukaan ei kuitenkaan kiistä. Monet myöntää myös sen, että KHL:ssä tunteita herättää Jokerit. Samoin kuin suosikkiseurat missä tahansa liigassa. Tunteiden puuttuminen ei ole mitään muuta kuin subjektiivinen näkemys.KHL:ssä pelin taso on Liigaa korkeampi siksi, että sinne saadaan suurilla tuloilla ja selkeässä enemmistössä tapauksista alhaisemmalla verotuksella hommattua parempia pelaajia ja muuta henkilökuntaa kuin Liigaan.
Mua ei kiinnosta pätkääkään perhokalastus. Sen vuoksi ei jaksa kiinnostaa ottaa kantaa perhokalastukseen. Olen kuitenkin tavannut verkot laskea vesille aina mökillä.Ps. En katsonut peliä. En ole katsonut tällä kaudella yhtään KHL-peliä. En aio katsoa tällä kaudella yhtään KHL-peliä. Mun elämä ei muutu suuntaan tai toiseen, voittaako Jokerit KHL:ssä tai ei. Ei kiinnosta tippaakaan KHL, eikä Jokerit. Onnea vaan loppukauteen.
Pieni kaukalo takaa taktisesti köyhän ottelun. Pienen kaukalon lainalaisuudet pakottaa prosenttikiekkoon ja aluepeliin. Nykyisille isoille, nopeille ja taitaville pelaajille kenttä on käynyt liian pieneksi. Lentokentän peli on siten viihdyttävämpää, jos arvostaa muutakin kuin pelkkiä kaksinkamppailuja.Tämä on mulle tietynlainen palstatotuus ja klisee, tai ainakaan en itse ole nähnyt kuin kourallisen huonoja NHL-matseja. Jokunen ulkoilmamatsi tulee heti mieleen, mutta pääasiassa pelaajien taitotaso, viisikkopelaamisen laatu ja pieni kaukalo takaavat mulle lähes aina hyvä viihtyvyyden.