Roger Moore
Jäsen
Tami on sympaattinen kun hymyilee.
Noniin mites ne selitykset:
-Jenkkejä ei kiinnosta höntsäkisat
-Jenkit oli kännissä
-Skoda Cup
Olen tällä kaudella jo ihmetellyt jossakin ketjussa cheerleadereiden funktiota kiekko-otteluissa. Jatkanpa tätä harrastuneisuuttani naistutkimuksen alalla ihmettelemällä, mitä virkaa noilla punahameisilla tytöillä on tuolla palkintojenjaossa. Käydä valokuvassa, koska hyvässä valokuvassa on aina naisia, joiden ainoa tehtävä on näyttää valokuvassa nätiltä?
Kuka on se henkilö, joka jättää nämä missikisat pois urheilutapahtumista?
Onhan noissa kaikissa muissa Stanley Cupia nosteltu, paitsi Buffalossa. Suomen joukkueessa on paljon kärppätaustaisia pelaajia, Kärpät ei ole koskaan voittanut Stanley Cupia.Pelaisin tässä kohdin korteilla joissa muistutettaisiin Islandersin, Red Wingsin, Sabresin ja Flamesin kaltaisista voittajaorganisaatioista. Sieltä kai ne tuon jenkkitiimin avainpelurit olivat.
Itselle muistuu mieleen vaan se kolmannen erän tuplatorjunta Larkinin(?) vetoihinOlihan Säteriltä ihan hyvä peli mutta oliko siellä nyt mitään todella kovaa koppia. Jenkit on vaan niin jäässä
Vahva sama. 2017 kuitenkin jo.
No olisiko silloin helpompi vaan jäädä kotiin? Mietin vain, että mikä vaiva. Pelata ensin itsensä puolivälieriin lohkovoittajana ja sitten lopettaa koko touhu. Kai sitä huoriin ja baariin pääsee kotimaassakin. Mutta jos tapa hahmottaa noita arvoturnauksia, b, tai mikä muu kirjain on tuo, niin ehkä se ei sitten kuitenkaan heijastu koko maajoukkuetoimintaan. Ei kai sitten.Jenkeillä paha asennevamma.
Erikoinen asennevamma kun kiinnostaa alkusarja mutta ei jatkopelit.Jenkeillä paha asennevamma. Ei paljon kiinnostanut B-joukkueilla pelatut MM-kisat.
Olihan Säteriltä ihan hyvä peli mutta oliko siellä nyt mitään todella kovaa koppia. Jenkit on vaan niin jäässä
Niin, hyvältä näyttää. Välieriin on vielä saatava tasonnosto Ruotsia vastaan, mutta se on varmasti mahdollinen. Ja Ruotsilla on joskus tapana rämpiä selittämättömällä tavalla, joten jotain senkin tapaista voi sattua.Olen pitkin viikko kotistudiossa kironnut Marjamäkeä ja puistellut päätäni Suomelle.
Odotus tästä pelistä oli muutaman maalin tappio.
Olin tyystin väärässä, ja nöyränä se myönnettäköön. Olin iloinen Marjan puolesta, kun haastattelussa hymynpoikasta pukkas. Todella kova tasonnosto leijonilta tämä peli oli. Huh-huh. Tämä ei todellakaan ole sama joukkue joka alkusarjassa rämpi, itseluottamus ja pelivarmuus aivan eri planeetalta.
Ei niitä tarvitse kiinnostaa jatkopelit. Ne on jenkkejä.Erikoinen asennevamma kun kiinnostaa alkusarja mutta ei jatkopelit.
Marjamäelle KENKÄÄ SAATANA!