Minua taas ei haittaa pätkääkään jos voitot ovat Ilvekselle 2-1, sillä pisteet ovat Ässille 5-4.SM-Liiga 2010-2011. Voitot Ilves 2 - 1 Ässät ja vielä joidenkin porilaisilla takinliepeet liehuu täysin auki. Noh, ei haittaa minua.
Minua taas ei haittaa pätkääkään jos voitot ovat Ilvekselle 2-1, sillä pisteet ovat Ässille 5-4.SM-Liiga 2010-2011. Voitot Ilves 2 - 1 Ässät ja vielä joidenkin porilaisilla takinliepeet liehuu täysin auki. Noh, ei haittaa minua.
Mutta perinteisesti: Tästä on hyvä jatkaa!
Ihan omilla aseillaan Ilves tämänkin voiton otti. Jonkun mielestä se on huonoa peliä, ja se on ihan perusteltu näkemys, jos vaatimuksena on vähävirheinen pitkien syöttöketjujen pelikirjakiekkoilu. Itse puolestani nautin suunnattomasti siitä, kun nuori joukkue saa taistelun, uskalluksen ja oivallusten kautta onnistumisia.
11.12 on vielä Porissa peli. Jes!
Turha siitä nyt on itkeä jos sanotaan että tämä oli Ässiltä kauden paskin kotipeli. Ero ennen maajoukkuetaukoa olleisiin peleihin oli todella suuri.
Turha siitä nyt on itkeä jos sanotaan että tämä oli Ässiltä kauden paskin kotipeli. Ero ennen maajoukkuetaukoa olleisiin peleihin oli todella suuri. Tästä on vain yksi suunta, muuten ei hyvä heilu.
Pakisto ei saa lahjoittaa tuollaisia maaleja mitä oikeastaan jokainen Ilveksen maali oli...
Tottakai voidaan katsoa ja aika harvoin mikään konsensus täällä saadaan aikaan.Jääkiekkoa voidaan näköjään katsoa monella tavalla, mielestäni Ässät pelasi ihan kohtuullisen pelin. Maalipaikkoja ja pyörityksiä hyökkäyspäässä saatiin aikaan ihan hyvin, ainoastaan viimeistelyssä oli parantamisen varaa. Puolustuspeli sen sijaan oli ylimielistä ja tyhmistä virheistä rankaistiin. Ilves antoi hyvin painetta ja sai siitä palkkio, mutta kaikki maalit olisivat olleet estettävissä nöyrällä puolustamisella.
Ilves ei tee itselleen näköjään elämää helpoksi perseilemällä sarjataulukossa alempana olevaa/olevia joukkueita vastaan sillä nyt pitäisi kovasti raapia pisteitä sarjataulukossa ylempänä olevilta joukkueilta jos meinataan säylyä tuossa sijoilla 8 ja 9. Tälle viikolle budjetoin 5-6 pistettä (vastassa TPS k, Ässät v ja Tappara v) ja tuohon pääsemiseksi pitäisi kaataa Ässät huomenna. Tehtävä ei missään nimessä ole helppo, mutta vielä vähemmän se on mahdotonkaan.
Mitä tähän kirjoitukseeni tulee niin tarkalleen tätä uutta viestiä lähdin kirjoittamaan siksi, että vilkaisin ottelun laukaisukarttaa*. On meinaan Ilves päässyt mukavasti maalintekopaikoille p-pisteiden viiksien sekä maalin väliin.
*Linkki vie Ässät-Ilves pelin laukaisukarttaan SM-Liigan sivuille.
Tämän aamuisen Aamulehden mukaan Juha Pajuoja oli "itkenyt" Ässien pelitapaa ja kertonut ettei pidä siitä, että Ässät kahvaa. Pelitapa on siis Pajuojan mielestä huono.
Alkaa menemään hieman pohja Pajuojan kommenteilta, kun ennen peliä mies oli höpissyt, että sarjaa ei johtaisi se joukkue, mikä sitä johtaa, jos säännöt olisivat samat kaikille. Jos Ilves ei pelaa (pysty tai kykene) pelaamaan samallalailla kuin muut se on muiden joukkueiden vika ja syy on pelityylissä?
Voi herranjestas
Tarkoitukseni oli hieman kritisoida Pajuojan lausuntoja, koska jos oletetaan, että mies on oikeassa; Niin paraneeko tilanne hänen hyväkseen siitä, että hän haukkuu jokaisen vastaan tulevan joukkeen pelitavan, vaiko sillä, että alkaa itse pelaamaan samalla pelitavalla kuin kaikki muut.
Niin paraneeko tilanne hänen hyväkseen siitä, että hän haukkuu jokaisen vastaan tulevan joukkeen pelitavan
Ei sitä Välimaan toimintaa lämmitykseksi voi sanoa. Tyhmyydeksi lähinnä ja paskamaisiksi tempuiksi myös omaa joukkuetta kohtaan. Itsekästä.
Nimenomaan. Hurme vielä maaliin niin saadaan taas tuulettaa Jopen osumia ;)
Tämän aamuisen Aamulehden mukaan Juha Pajuoja oli "itkenyt" Ässien pelitapaa ja kertonut ettei pidä siitä, että Ässät kahvaa. Pelitapa on siis Pajuojan mielestä huono.
Alkaa menemään hieman pohja Pajuojan kommenteilta, kun ennen peliä mies oli höpissyt, että sarjaa ei johtaisi se joukkue, mikä sitä johtaa, jos säännöt olisivat samat kaikille. Jos Ilves ei pelaa (pysty tai kykene) pelaamaan samallalailla kuin muut se on muiden joukkueiden vika ja syy on pelityylissä?
Voi herranjestas