To 18.10.2012 Ässät - Kärpät

  • 17 111
  • 52

Northern King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Itse ottelusta kaikki ollaankin suurinpiirtein käyty läpi.

Osaako joku sanoa, että mikä tämä Ryanin ja Turrisin yhteenotto oli?
Meni itseltäni ohi, mutta Ryan kävi todella kuumana. Meinasi tulla Kärppien vaihtoaitionkin puolelle.
 

Epätietoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät. Sievin Sisu, Barcelona
Turha tarttua siihen ainoaan juttuun, joka tuomareilla meni oikein. Nuija oli erittäin hyvin sijoittunut ja tassu nousi heti ylös. Muilta osin meni kyllä totaalisen vihkoon eilinen matsi. Mistä näitä oikein sikiää??!!

Oululaisilla oli kyllä hyvä yritys koko ajan päällä, siis tässä tuomareiden hämmentämisessä. Vaihtoaitio teki ainakin saatanasti töitä tämän eteen. Huollossakin oli voitelu mennyt aika lailla nappiin, ei oikein meinannut pystyssä pysyä. Kontaktitilanteissakin pipi tuli vähän turhan usein.

Ainoat pisteet porilaiselle, joka otti iskua nassuun ja luisteli samantien vaihtoon.

Samoilla linjoilla oli myös Marttinen, joka pienelläkin filmillä olisi hankkinut vitosen vastustajalle. Kyllähän tuollainen kyrpii, kun parissa pelissä on tullut kolme saatanan helppoa ulosajoa omille, ja sitten näistä ei lähde ulos.

TOKI itse peli taas ryssittiin. Olikohan nyt sitten seitsemäs maalin tappio. Näistä yhdessä ollaan oltu altavastaajia, muissa viety peliä ja oltu pelillisesti kolmessa pinnassa kiinni - ja nollat tuotu kotiin.

Kyrpii, mutta minkäs teet. Eka erä taas sitä perinteistä - ihan hyvin pelattiin, mutta tehokkuus oli kateissa. Kärpät sen sijaan laittoi heti alkuun pari kertaa mailaa/luistinta syötön väliin ja kummastakin maali.

EDIT: Tuamas, erinomainen kirjoitus. Allekirjoitan, huolestumiseen on aihetta.

Kyllä huomaa väsyneen miehen(?) kirjoituksesta, että tälläinen tappio kyrpii, ja miksipä ei harmittaisi! Sitten itse peliin liittyviä asioita mitä kerroit niin en voi allekirjoittaa ensimmäistäkään. Tekstissäsi on noin kaikki liioittelua, ja loput aiheuttaa tappion tuoma vitutus. Tähän vielä porilaiset lasit päälle niin vóila! Ja nyt pitää ottaa omat Kärppälasit huomioon, joten: Summasummarum, tekstistäsi suurin osa on vieläkin täyttä potaskaa, mutta joissakin asioissa totuuden siemen voi kylviä.

Itse pelistä olen hemmetin tyytyväinen Kärppien nykyiseen ilmeeseen! Kyllä se vanha koirakin (Ara) näemmä oppii uutta! Nyt ukkoja kun saataisiin vielä pois sairastuvalta ja peli-ilme pysymään tälläisenä niin loistava kausi olisi tulossa!
 

Mensonge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ja johan on taas keskustelun taso huipussaan. Nämä säälittävät tuomarikeskustelut on jotain turhinta, mitä minä tiedän. Taas on se ja tämä ja tuo tilanne, jossa yllättäen juuri se oman joukkueen pelaaja on kärsinyt vääryyttä ja vastustaja päässyt liian vähällä. Harvoin löytyy niitä, jotka näkee oman joukkueen hyötyneen linjasta, erittäin harvoin. Ja se kertoo kaiken näiden keskustelujen mielekkyydestä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös