To 18.1.2007 HPK - Jokerit

  • 24 360
  • 210
wezq kirjoitti:
Videolta seuraavaa:

2. Pihlström näkee että Kalteva on huonossa asennossa ja irti laidasta. Olisi voinut välttää tilanteen.

Miksi Pihlströmin olisi pitänyt välttää tilanne? Sori mä en vain tajua tätä suomalaista järjestelmää, missä taklaajien on oltava huolissaan taklattavien terveydestä. Tämä koko tilanne oli taas malli esimerkki siitä, että mitä tapahtuu kun et ota taklausta oikealla tavalla vastaan. Kyllähän sitä pelkää, että se sattuu, mutta väistämällä noissa voi käydä pahemminkin.
 
cobol kirjoitti:
Itse taklaus taas oli puhdas, hieno yms. Kuten tuossa tuli jo taklaus eriteltyä kuva kuvalta.

Ikävää on se, että puhtaista taklauksista tulee pelirangaistuksia, jos nokka vähän aukeaa. Kyse on kuitenkin sääntöongelmasta, ei tuomarin väärästä tuomiosta. Rantalan ainoa onnistunut vihellys tänään.

Itse olen samaa mieltä. Kyse on enemmän epäonnistuneista sääntölinjauksista kuin yksittäisen tuomarin mokasta, valitettavasti. Yksittäisen tuomarin moka olisi harvinaisempaa, mutta nämä tulevat aina samalla sapluunalla. Ja taklauksesta totesinkin jo, että hieno pommihan se oli.
 

wezq

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Suolakuningas kirjoitti:
Miksi Pihlströmin olisi pitänyt välttää tilanne? Sori mä en vain tajua tätä suomalaista järjestelmää, missä taklaajien on oltava huolissaan taklattavien terveydestä. Tämä koko tilanne oli taas malli esimerkki siitä, että mitä tapahtuu kun et ota taklausta oikealla tavalla vastaan. Kyllähän sitä pelkää, että se sattuu, mutta väistämällä noissa voi käydä pahemminkin.
Kuten tuossa sanoin niin asia olisi välttynyt jos Pihlström olisi taklannut normaalilla vauhdilla eikä rynnännyt. Toivottavasti nähdään vastaava tilanne vielä tällä kaudella jossa vastaanottavana osapuolena on Leino tai joku muu kerholainen. Mukavasti kääntyvät silloin takit.

Samanlaisista tilanteista on jo useamman vuoden ajan tullut vastaavat rangaistukset. Luulisi näiden olevan pelaajienkin tiedossa. Eikä niitä sääntöjä aleta kesken kauden muuttamaan vaikka siitä kärsiikin Lintumäen ry.
 

Gerbiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Hirveä purina täällä Kaltevan ja Tuulolan taklauksista, mutta kuka muistaa, että loppuhetkillä Mäkiahoa ajettiin myös selkään eikä kukaan saanut mitään tuomioita eikä siitäkään tullut mitään kun Tibbetsiä huitaistiin mailalla päähän.
 

Corkscrew

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Joissakin tilanteissa voidaan huudella taklaajan vastuun perään, mutta tämä tilanne ei ollut lähelläkään sellaista. Ei Pihlström tuossa kohdassa voinut mitenkään arvioida seurauksia, koska tilanne vaikutti loppuun asti normaalilta kovalta taklausmahdollisuudelta. Kyllä niittejä otetaan paljon vastaan noin miten Kalteva yritti, mutta tällä kertaa Pihlströmillä oli sen verran vauhtia ja voimaa takana että parempi olisi ollut mennä laitaan kiinni. Eipä siinä toisaalta Kaltevallakaan paljon ollut aikaa analysoida, joten tuloksena oli hieman kipeä nenä. Tästä taklauksesta on jo nyt puhuttu liikaa.
 

Ben_D

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chris Simon
wezq kirjoitti:
Kuten tuossa sanoin niin asia olisi välttynyt jos Pihlström olisi taklannut normaalilla vauhdilla eikä rynnännyt. Toivottavasti nähdään vastaava tilanne vielä tällä kaudella jossa vastaanottavana osapuolena on Leino tai joku muu kerholainen. Mukavasti kääntyvät silloin takit.

Samanlaisista tilanteista on jo useamman vuoden ajan tullut vastaavat rangaistukset. Luulisi näiden olevan pelaajienkin tiedossa. Eikä niitä sääntöjä aleta kesken kauden muuttamaan vaikka siitä kärsiikin Lintumäen ry.

Harrastuksenasi on kaukalopallo...lienee syytä pysyä ko. lajissa....

Mulle on ihan sama ketä taklataan kunhan taklaus on puhdas ja vastaanottaja ei ole vetelä paska niinkuin Kalteva tänään oli. Sanon vielä kolmannen kerran...mua vitutti yhtä lailla viime kaudella Jermu Porthenin saama rangaistus hienosta niitistä, jossa kohteena oli HPK:n Pasi Nielikäinen.
 
cobol kirjoitti:
Videolta seuraavaa:

1. Pihlström taklaa kädet alhaalla ja luistimet jäässä
2. Taklaus osuu Kaltevaa kylkeen
3. Kalteva näkee tulevan taklauksen ja kumartaa sivuttain (tavallaan "nojaa") hiukan alas vasemmalle
4. Taklaus osuu Kaltevaan, joka taklauksen huonosta vastaanotosta johtuen "lentää" päin pleksiä, johon hänen naamansa osuu.
5. Mitään ei olisi tapahtunut, jos Kalteva olisi osannut ottaa taklauksen vastaan esimerkiksi ottamalla sen vastaan laidassa.

Hyvä taklaus, huono vastaanotto. Siinä se. Lisää taklauksia ja tunnetta liigaan. Ehdottomasti. Muuten tulee ikävä entisaikojen kiekkoa.

Hyvin purettu tilanne tekstiksi. Kalteva nimenomaan näki, että nyt tulee taklaus ja yritti taklata vastaan, mutta kuinkas kävikään. Tais Kalteva luulla, että on enemmän jerkkua puserossa kuin oikeasti olikaan ja yritti taklaamalla vastaan ottaa Pihlströmin taklauksen vastaan.

Canalilta ainakin selvästi näki, että Rantala oli tilanteessa erittäin hyvässä asemassa, parin metrin päässä, eikä nostanut kättään. Pani pelin poikki, kun huomasi, että Kalteva ei sieltä nouse ja vasta veret nähtyään päätti ajaa Pihlströmin ulos.
 

wezq

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ben_D kirjoitti:
Harrastuksenasi on kaukalopallo...lienee syytä pysyä ko. lajissa....

Mulle on ihan sama ketä taklataan kunhan se vastaanottaja ole vetelä paska niinkuin Kalteva oli. Sanon vielä kolmannen kerran...mua vitutti yhtä lailla viime kaudella Jermu Porthenin saama rangaistus hienosta niitistä, jossa kohteena oli HPK:n Pasi Nielikäinen.
Harrastuksenani on myös jääkiekko. Tommi Kovasen harrastus on taidelasin keräily. Millä tavalla se liittyy tähän peliin ja Pihlströmin suihkutuomioon?

Sua saa vituttaa ihan rauhassa, tosiasia on se että tuomio oli oikeudenmukainen siihen nähden millaisia suihkutuomioita on viime vuosina tullut. Jos säännöt muuttuvat kauden jälkeen sallivimmiksia niin se käy minulle mainiosti. Nyt mennään näillä.
 
wezq kirjoitti:
Kuten tuossa sanoin niin asia olisi välttynyt jos Pihlström olisi taklannut normaalilla vauhdilla eikä rynnännyt. Toivottavasti nähdään vastaava tilanne vielä tällä kaudella jossa vastaanottavana osapuolena on Leino tai joku muu kerholainen. Mukavasti kääntyvät silloin takit.

Ryntäys ja ryntäys, mielestäni Philström lähinnä pelasi tilanteen loppuun täysillä, niin kuin pelaajalta pitää odottaa. Harvempi kiekkoilija rupeaa miettimään tuossa, että "onpahan liikaa vauhtia, en mä viitsi taklata". Kaukalopalloon tuollainen menttaliteeti kuuluu. Mulla ei kyllä tässä tilanteessa ja vastaisuudessakaan ole paljon takkia mitä kääntää, mutta toivon, että toivomuksesi tapahtuisi, koska taklaukset kuuluvat lajiin.

wezq kirjoitti:
Samanlaisista tilanteista on jo useamman vuoden ajan tullut vastaavat rangaistukset. Luulisi näiden olevan pelaajienkin tiedossa. Eikä niitä sääntöjä aleta kesken kauden muuttamaan vaikka siitä kärsiikin Lintumäen ry.

Tästä mä olen kyllä samaa mieltä, rangaistus tuli samalla naurettavalla hoivaus linjalla, kuin 2000-luvulla on ollut tapana antaa. Valitettavasti näistä tilanteista jaettavat rangaistukset muuttavat lajia sihen suuntaan, että kohta käsipallossakin saa ottaa kovempaa kuin kiekossa.
 

Ben_D

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chris Simon
wezq kirjoitti:
Harrastuksenani on myös jääkiekko. Tommi Kovasen harrastus on taidelasin keräily. Millä tavalla se liittyy tähän peliin ja Pihlströmin suihkutuomioon?

Se oli vitsi....ei muutakun Hernesaareen juoksenteleen pallon perässä ;)

Sua saa vituttaa ihan rauhassa, tosiasia on se että tuomio oli oikeudenmukainen siihen nähden millaisia suihkutuomioita on viime vuosina tullut. Jos säännöt muuttuvat kauden jälkeen sallivimmiksia niin se käy minulle mainiosti. Nyt mennään näillä.

Ikävä on Scott Stevensia. SM-Liigassa nähdään ehkä 10 Stevensmäistä niittiä kaudessa, koska säännöt ovat perseestä. Ei voi mitn.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Gerbiili kirjoitti:
Hirveä purina täällä Kaltevan ja Tuulolan taklauksista, mutta kuka muistaa, että loppuhetkillä Mäkiahoa ajettiin myös selkään eikä kukaan saanut mitään tuomioita eikä siitäkään tullut mitään kun Tibbetsiä huitaistiin mailalla päähän.
Minä en muista kuin että Mäkkäriä tönäistiin laidassa Kangen toimesta ja että Mäkkäri yritti kalastaa jäähyä. Kanki nauroi moiselle pelleilylle. Tibbetts taisi saada vettä korvaansa tai jotain, kun itki tuomarille kuin 16-vuotias raiskattu tyttö. "Give him a fuckin' towel" huusi joku tuomarille.

Muutenhan Kerho oli ottelussa täysin ylivoimainen. Yhden miehen ylivoima läpi ottelun. Hyvä Rantala!
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Oli muuten vähiten Jokeri-kannattajia ikinä Rinkelinmäellä sitten divariaikojen, ja noistakin vähistä ulkomailta ulkoistettuja äänekkäin osuus. Aiheutti ihmetystä. Tosin minä nyt muutenkin ihmettelen kaikenlaista. Kuten esim. sitä että kehtaisinko kertoa että minun mielestäni Pihlström heitti Tuulolan käsillään laitaan ja taklasi Kaltevaa selkään. Tuskin kehtaan, sen verran auktoriteetit ovat toista mieltä.

PS. Jos Jokereissa olisi joku äijä ei Pihlström olisi voinut kahdesti pöllöillä samassa pelissä. Vai mitä?

PS2. Perkeleen hyvä kiekkopeli. Estämistä ja kahvaa tosin oli vanhaan malliin tai jopa enämpi. Harmi että tifo jäi kotiin, itkevä Misha-karhu sitten joskus toiste.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Onnistuneesti säilytin jännityksen, kun jouduin itse tositoimiin toisenlaiselle kentälle ensimmäisen erän jälkeen. Ja jännitystä tosiaan piisasi. Oli yksi parhaita pelejä, mitä olen tällä kaudella nähnyt. Tosin Rantala teki lähes kaikkensa, että taso olisi lässähtänyt. Onneksi pelaajat eivät välittäneet tästä. Pari onnekasta maalia ja pari upeaa suoritusta Leinon kentältä. Leino oli selkästi paras kerholainen tänään. Pari kertaa toki helposti vatsallaan, mutta mihinkäs tiikeri pilkuistaan pääsisi. Wiikman antoi hiukan köyttä, ei sentään maksanut pistettä tai kahta tällä kertaa.

Kerhon heikko ylivoima kyllä hiukan häiritsi. Ehkä sekin saadaan kuntoon tärkeimpien pelien lähestyessä.

Ja hyväksyn muuten täysin Pihlströmin ulosajon. Taklaus oli teoriassa puhdas, ei missään nimessä ryntäys, mikä arvottiin syyksi. Mutta vauhtia oli paljon ja Kalteva oli irti laidasta. Vaikka Kalteva ei edes yrittänyt ottaa taklausta vastaan, vastuu oli tällä kertaa taklaajalla. Puun takaa tuli ja olisi voinut sattua pahemminkin.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Twite kirjoitti:
Oli muuten vähiten Jokeri-kannattajia ikinä Rinkelinmäellä sitten divariaikojen, ja noistakin vähistä ulkomailta ulkoistettuja äänekkäin osuus.

Se teidän ry hoiti sen meidän viime kertaisen fanimatkan niin mallikkaasti ja sovitusti että se toki olikin oiva houkutin meille tulla sikalaan, varsinkin kun Canal+ vielä sattui kerrankin tarjoamaan Jokereidenkin peliä sinne Saipan ja Jypin tarjoamien spektaakkelien joukkoon.
 

hanu

Jäsen
Suosikkijoukkue
raitapaita
Leon kirjoitti:
Taklaus oli teoriassa puhdas, ei missään nimessä ryntäys, mikä arvottiin syyksi. Mutta vauhtia oli paljon ja Kalteva oli irti laidasta. Vaikka Kalteva ei edes yrittänyt ottaa taklausta vastaan, vastuu oli tällä kertaa taklaajalla. Puun takaa tuli ja olisi voinut sattua pahemminkin.

Täällä kerjätään sitä nollatoleranssia koukuista, kiinnipitämisistä ja estämisistä. Ryntäyksen säännöissä on kuitenkin myös tuo max kolmen potkun vauhti, mikä tuossa mielestäni kyllä ylittyi selvästi. Ja Pihlstön veti vauhtia melkein loppuun asti, juurikaan liukua ei ollut. Rantala oli tilanteessa ehkä vähän liiankin lähellä, eli haki siksi apuja linjurilta, ei meinaan ole ihan vierestäkään aina helppoa nähdä sitä tilannetta hienosti.

Taklaus olisi avojäällä ollut korkeintaan kakkosen arvoinen, ja silloinkin syynä olisi pitänyt olla juurikin ryntäys, koska Pihlström käänsi itse selkänsä, muuten se olisi osunut kylkeen. Tuossa olisi voinut antaa myös laitataklauksesta, pidän tuossakin ryntäystä ihan hyvänä tuomiona. 2´ ryntäys -> sääntöjen mukaan kun naama auki on pakko antaa 5´+ PRK. Meni ihan OK.

Puolustan tässä tuomareita kuin Kiisa Modeja: Rantala selvisi pirun pahasta matsista vähintään kohtuullisesti. Sääli, että sen Tuulolan kakkosen aikana tuli se voittomaali. Olisin itsekkin sen suoran kuvan perusteella puhaltanut, hidastuksen jälkeen tokikaan enää en. Oikeastaan kai kuitenkin suurinpiirtein ainoa arvausjäähy, muuten jätti kyllä viheltämättä ne mitä ei nähnyt. Arvostan sitäkin. Ja arvostan Rantalaa siitä viimeisestä Jokerijäähystä: alla se kyseenalainen Tuulolan jäähy, sen jälkeen selvä rike, jota ei kai kiistä kuin Flinnti, ja munaa sillä kohtaa nostaa käsi. Näin. Ja sitten vielä se Sheddenin kymppi. Kovassa paikassa kovat tuomiot, ei ainakaan pelännyt. Yleensähän täällä itketään sitä, ettei tuomarit uskalla viheltää ratkaisuhetkillä mitään ja ratkaista peliä. Sama itku se on näköjään näinkin päin.

Anteeksi avautuminen.

t. 2200 peliä viheltänyt hanu (ei tokikaan lähelläkään liigatasoa)
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
hanu kirjoitti:
Rantala selvisi pirun pahasta matsista vähintään kohtuullisesti.
Paskan marjat. Pelin henki oli selvä jo reilun minuutin pelin jälkeen. Seitsemän minuuttia kun oli pelattu, olin laskenut 6 viheltämättä jäänyttä jäähyä pelkästään kotijoukkueelle. Silloin kun dumari puhaltaa hyvin, se pitää tuodakin esiin, mutta tämä ei ollut se ottelu ja päivä.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
hanu kirjoitti:
Puolustan tässä tuomareita kuin Kiisa Modeja: Rantala selvisi pirun pahasta matsista vähintään kohtuullisesti. Sääli, että sen Tuulolan kakkosen aikana tuli se voittomaali. Olisin itsekkin sen suoran kuvan perusteella puhaltanut, hidastuksen jälkeen tokikaan enää en. Oikeastaan kai kuitenkin suurinpiirtein ainoa arvausjäähy, muuten jätti kyllä viheltämättä ne mitä ei nähnyt. Arvostan sitäkin. Ja arvostan Rantalaa siitä viimeisestä Jokerijäähystä: alla se kyseenalainen Tuulolan jäähy, sen jälkeen selvä rike, jota ei kai kiistä kuin Flinnti, ja munaa sillä kohtaa nostaa käsi. Näin. Ja sitten vielä se Sheddenin kymppi. Kovassa paikassa kovat tuomiot, ei ainakaan pelännyt. Yleensähän täällä itketään sitä, ettei tuomarit uskalla viheltää ratkaisuhetkillä mitään ja ratkaista peliä. Sama itku se on näköjään näinkin päin.

Heh, vai kohtuullisesti.

- Tomekin 2+10 minuuttia "filmaamisesta" verrattuna Lepistön 3.erässä saamiin kakkosiin (Leinon hypähdellessä)
- Tuulolan "kiinnipitäminen" Leinon kaartaessa Jokerimaalin taakse
- Shedden sai pikkukakkosen ei kymppiä

jne, jne, jne nuo tapahtui muutaman minuutin sisällä 3.erässä ja niitä väärin vihellettyjä ja viheltämättä jätettyjä rangaistuksia voisi luetella lähes loputtomiin...

Ja jos tuo on kohtuuulinen esitys niin minä en halua olla näkemässä sitä huonoa. Favorinia ei oteta tähän mukaan, se esitys Espoossa ei ollut tästä maailmasta.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Gags kirjoitti:
Paskan marjat. Pelin henki oli selvä jo reilun minuutin pelin jälkeen. Seitsemän minuuttia kun oli pelattu, olin laskenut 6 viheltämättä jäänyttä jäähyä pelkästään kotijoukkueelle. Silloin kun dumari puhaltaa hyvin, se pitää tuodakin esiin, mutta tämä ei ollut se ottelu ja päivä.
No sinä nyt lasket niitä tilanteita narrihattu silmillä, kuten tavallista. Kauneus on katsojan silmässä. Kerhoa rikottiin ilman sanktioita ihan yhtä paljon, ellei jopa enemmän. Tärkeintä on linjan pitäminen ja pelin hengen ymmärtäminen. Ainahan noita voi halutessaan lukea kuin piru Raamattua.

Ja ok, hyväksyn tuon ryntäyksen, jos niin vakuuttelette. Canalin hidastuksessa Pillu on ihan puhtaasti liu'ussa. Pitäisi varmaan tarkistaa vielä se livenä tullut koko tilanne boksista. Laitataklaus menisi minulle tuosta läpi kuin väärä raha torilla.
 

hanu

Jäsen
Suosikkijoukkue
raitapaita
Gags kirjoitti:
Paskan marjat. Pelin henki oli selvä jo reilun minuutin pelin jälkeen. Seitsemän minuuttia kun oli pelattu, olin laskenut 6 viheltämättä jäänyttä jäähyä pelkästään kotijoukkueelle. Silloin kun dumari puhaltaa hyvin, se pitää tuodakin esiin, mutta tämä ei ollut se ottelu ja päivä.

Selvä, sinä katsot matsia omien lasiesi läpi ja minä omieni. Ei tuo nyt kiitettävä vihellys ollut, mutta kyllä vanholla kouluarvosanoilla seiskan ja kasin välillä kuitenkin.

t. hanu
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Leon kirjoitti:
Kerhoa rikottiin ilman sanktioita ihan yhtä paljon, ellei jopa enemmän. Tärkeintä on linjan pitäminen ja pelin hengen ymmärtäminen.
Joten olet samaa mieltä kanssani siitä, että Rantala oli sysipaska tänään. Kiitos.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Leon kirjoitti:
No sinä nyt lasket niitä tilanteita narrihattu silmillä, kuten tavallista. Kauneus on katsojan silmässä. Kerhoa rikottiin ilman sanktioita ihan yhtä paljon, ellei jopa enemmän. Tärkeintä on linjan pitäminen ja pelin hengen ymmärtäminen. Ainahan noita voi halutessaan lukea kuin piru Raamattua.

Jokerithan vei 5vs5 peliä, miksi vitussa me vielä rikottaisiinkin enemmän. Rantala taisi olla maanantain IS:n tilastojen mukaan muuten se kaikista pahin kotituomari mitä liigassa on, yllättävää että kyseinen herra valikoitui juuri tähän peliiin.

hanu kirjoitti:
Selvä, sinä katsot matsia omien lasiesi läpi ja minä omieni. Ei tuo nyt kiitettävä vihellys ollut, mutta kyllä vanholla kouluarvosanoilla seiskan ja kasin välillä kuitenkin.

Kun kumpikaan joukkue ei tiedä mistä lähtee ja mistä ei niin se on lähes kasin suoritus? Tai kun tuomarin tuomiot on niin hyviä että jommankumman valmentajalla lähtee mopo käsistä niin paljon että tuomari antaa tälle valmentajalle käytösrangaistuksen, kyllä se juu kasia hipoo tuohan on tuiki tavallista valmentajien keskuudessa. Tai kun liigan erityisenä tarkkailun kohteena on estäminen ja mailapelaaminen niin se peli on tänään nähdyn kalstaista vesihiihtoa? Kyllä siitä ehkä jopa 9- voisi jo antaa?
 

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
flintstone kirjoitti:
- Tomekin 2+10 minuuttia "filmaamisesta" verrattuna Lepistön 3.erässä saamiin kakkosiin (Leinon hypähdellessä)
- Tuulolan "kiinnipitäminen" Leinon kaartaessa Jokerimaalin taakse
- Shedden sai pikkukakkosen ei kymppiä

Minusta vähintäänkin outoa, että kaikki väärin vihellykset tapahtuivat vain Jokereita vastaan. Mutta eihän se tässä tapauksessa mitään uutta ole.

Näistä samaa mieltä kahdesta ensimmäisestä kohdasta. Tuulolan jäähy oli illan naurettavin. Tomekin tilanteesta ei olisi kuulunut jäähyä kenellekän. AUK seisoi paikallaan eikä edes tahallaan skriinannut Tomekia. Aika personaallisia näkemyksiä molemmat.

Mutta eikös toimihenkilön rangaistus ole juuri tuo kaksiminuuttinen, eikä kymppi? Eli oikein meni, jos tuosta jotakin haluaa viheltää. Pelin henkeenhän tuo Sheddenin kakkonen ei sopinut alkuunkaan.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
hanu kirjoitti:
Selvä, sinä katsot matsia omien lasiesi läpi ja minä omieni.
Vaikka en laseja käytäkää, niin en edes grogilasin läpi olisi noita missannut. Ennenkuin jatkatte kirjoituksieni kommentoimista, niin lukekaa kuitenkin tarkkaan mitä itse asiassa sanoin.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
flintstone kirjoitti:
Jokerithan vei 5vs5 peliä, miksi vitussa me vielä rikottaisiinkin enemmän.
Kerhon voittomaali oli ainoa yv-maali Kerholta, joka pelasi muutenkin heikkoa ylivoimaa. Jokerit teki yhden tasakentällisin, Wiikmanin suosiollisella avustuksella. Jos lasketaan vaikka sitten tasan ne ansaitsemattomat maalit, kun Sailio sai lapioida kaikessa rauhassa tyhjiin sen ekan. Miten tuosta saa 5-5 pelin Jokereille? Minusta Kerho oli ensimmäistä 10-minuuttista lukuunottamatta täysin suvereeni täysillä kentällisillä.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Noose kirjoitti:
Minusta vähintäänkin outoa, että kaikki väärin vihellykset tapahtuivat vain Jokereita vastaan.
Kuka niin väittää? Missä? Pitäisikö tässä vielä Jokereiden viheltämättä jääneet rikkeet listata jotta pystytte myöntämään faktan? Yksi tosin jo myönsi. Kai.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös