Rohkeampi kaveri olisi ottanut tasoituksen jälkeen aikalisän. Oltiin meinaan oltu aika sekaisin jo pidemmän aikaa siinä vaiheessa.
Teuvo oli surkea tänään. Ilman tuota pomppuakin. Aho oli suvereenisti paras pelaaja tässä turnauksessa ja tässäkin pelissä. Tuleva leijonakapteeni. Mutta valmennuksen piikkiin pistän nämä tappiot heikommille maille.Nyt sit vaan kaikki mahdolliset syyt Teuvon niskaan kun ei saanut pidettyä pomppua kolme sekuntia ennen loppua, eiks je?
No joo, silloin hävittiin kuitenkin oikeasti hyvälle jengille :)Ruotsi-tappio 2003 Never Forget?
Olen itsekin tätä mieltä. Nyt ei vain kasetti kestänyt ja kurittomuuteen soruttiin jatkuvasti.Marjamäen vika tää ei ollut todellakaan. Pari tyhmää valintaa ja pari tyhmää peluutusta näissä peleissä, mutta esimerkiksi tämän pelin kusi täysin pelaajat itse. Ei Marjamäki.
Suomi pelasi hyvää kiekkoa ja pelitavassa ei mun mielestä ollut vikaa
Nyt sit vaan kaikki mahdolliset syyt Teuvon niskaan kun ei saanut pidettyä pomppua kolme sekuntia ennen loppua, eiks je?
Olihan se 6-0 (joka lopulta oli 6-1) reiluun 10 minuuttiin kanssa aika miehekäs esitys.Sanoisin et se 5-1 sulaminen on vielä pahempi
Älä viitti. Kukkonen on sentään ollut voittamassa maailmanmestaruutta ja aika isoa kasaa muitakin mitaleita. Ei se nyt ihan vahingossa ole mukana kuitenkaan ollut, koska ei se Marjamäki ihan 15 vuotta tuolla maajoukkueessa ole valmentanut.